ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 108037139

Παράδοση σε 4-6 μέρες

Αυτή η δεύτερη έκδοση του βιβλίου Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ έχει ενημερωθεί λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις των αναγνωστών. Η πρώτη έκδοση σημείωσε σημαντική επιτυχία ως ένα βιβλίο φιλικό προς το χρήστη που αποτελούσε μια σύντομη και εύστοχη εισαγωγή στον τομέα του μάρκετινγκ.
Το βιβλίο αυτό σκιαγραφεί τις τεχνικές, τις θεωρίες που τις στηρίζουν, και τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων για θέματα τακτικής μάρκετινγκ. Εκτός από τις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ, καλύπτονται και σύγχρονα θέματα όπως αυτά που έχουν σχέση με την προστασία του περιβάλλοντος, τη μεταμοντέρνα σκέψη, το μάρκετινγκ σχέσεων, και την ηθική.
Η νέα έκδοση περιλαμβάνει:
Επίσης, το βιβλίο Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ διαθέτει πλήθος σχετικών και σύγχρονων παραδειγμάτων και άριστα παιδαγωγικά χαρακτηριστικά που το κάνουν ιδανικό για όσους μελετούν το μάρκετινγκ.

Εκδότης : | ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ |
Σελίδες : | 400 |
ISBN : | 960-209-550-4 |
Έτος έκδοσης : | 2002 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |