Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΩΝ 108213257

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 13.36 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 14.84€ 
Προτεινόμενη λιανική 14.84 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΩΝ
108213257
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το παρόν βοήθημα εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο του γνωστικού αντικειμένου της μακροοικονομικής θεωρίας, όπως αυτό έχει ιστορικά διαμορφωθεί στο Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Δεν πρόκειται δηλαδή για την εξυπηρέτηση ενός αυτοτελούς μαθήματος περί οικονομικών διακυμάνσεων, αλλά για μια ευρεία εισαγωγή στο εν λόγω αντικείμενο, λαμβάνοντας υπόψη τις εξελισσόμενες ανάγκες κατάρτισης των φοιτητών του Τμήματος και ειδικότερα τη διαμόρφωση ενός υποβάθρου γνώσεων οικονομικής θεωρίας, ικανού να στηρίξει τα περισσότερο εξειδικευμένα γνωστικά αντικείμενα του ευρέως φάσματος της αγροτικής οικονομίας που ακολουθούν αργότερα, στο πρόγραμμα σπουδών. Η συγγραφή αυτού του βοηθήματος εντάσσεται στη γενικότερη προσπάθεια που καταβάλλει το Τμήμα στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.) για την αναβάθμιση του προγράμματος σπουδών. Ο κύριος στόχος δεν είναι μια εξαντλητική συζήτηση γύρω από το ζήτημα των οικονομικών διακυμάνσεων, όσο η βελτίωση της κριτικής ικανότητας των διδασκομένων με την παράλληλη καλλιέργεια της «διαίσθησης» εκείνης, που θα τους βοηθήσει αργότερα να κατανοήσουν πληρέστερα τις δυνατότητες και τους περιορισμούς της οικονομικής πολιτικής. Για το σκοπό δε αυτό καταβάλλεται ιδιαίτερη προσπάθεια, έτσι ώστε, μαζί με την παροχή των απαραίτητων γνώσεων, να σκιαγραφείται τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο το γενικότερο πλαίσιο εντός του οποίου ασκείται η οικονομική πολιτική. Η σύντομη παρουσίαση και απόπειρα ερμηνείας του φαινομένου της παγκοσμιοποίησης που παρατίθεται στο τελευταίο κεφάλαιο, εξυπηρετεί κυρίως αυτό το στόχο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ 
Σελίδες : 104 
ISBN : 978-960-303-097-3 
Σχήμα : 17Χ24 
Έτος έκδοσης : 1999 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣ...

    ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣ...

    Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση