\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΜΠΛΟΦΑΔΟΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
(108126497)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Ο Πίτερ Γκέιμοντ, συγγραφέας του Εγκόλπιου του Καλού Μπλοφαδόρου για τη Μουσική καταφέρνει μέσω ενός δήθεν οδηγού σοβαροφάνειας, να σατιρίσει την ίδια τη σοβαροφάνεια αυτών που δεν ξέρουν, αλλά κι εκείνων που ξέρουν από κλασική μουσική. Παράδειγμα: "Πρέπει να αντιμετωπίσετε τον Μπαχ σοβαρά ή καθόλου. Ευτυχώς, ένα και μόνο σχόλιο είναι αρκετό σε μια φυσιολογική συζήτηση κι αυτό είναι "Αχ... ο Μπαχ". Αντιλαμβανόμαστε ότι αυτό μόνο δεν βοηθάει καθόλου, αν όμως εμμείνετε σ αυτό το ένα και μοναδικό σχόλιο, με διαφορετικές κάθε φορά αποχρώσεις, δεν υπάρχει άλλη ασφαλέστερη οδός και είστε καλυμμένοι για κάθε έκτακτη ανάγκη". Αν, όμως, η κουβέντα έρθει στη σύγχρονη μουσική; "Αν τύχει να βρεθείτε αντιμέτωπος μ ένα διανοούμενο, είναι επικίνδυνο, λόγου χάρη, να πείτε ότι ο τάδε συνθέτης αντλεί από τον Στοκχάουζεν. Είναι κάτι που μπορούν να το αμφισβητήσουν, και τότε τι κάνετε; Καλύτερα να το διατυπώσετε πιο διφορούμενα, λέγοντας, ας πούμε, "συνεχίζει από το σημείο όπου σταμάτησε ο Στοκχάουζεν". Το πιθανότερο είναι ότι κανείς δεν γνωρίζει πού ακριβώς βρίσκεται αυτό το σημείο". Όσο κι αν ο Γκέιμοντ προσπαθεί να κρύψει τις γνώσεις του και την αγάπη του για τη μουσική, ώστε οι έξυπνες κακίες του να είναι αποτελεσματικότερες, δεν το κατορθώνει. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|