Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
E-MAIL ΣΤΟ ΛΕΠΤΟ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
  • E-MAIL ΣΤΟ ΛΕΠΤΟ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:13.50 € 
μόνο 12.15 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
E-MAIL ΣΤΟ ΛΕΠΤΟ
(108087246)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο αυτό προσφέρει πρακτικές συμβουλές για να βελτιώσετε την επικοινωνία που έχετε μέσω e-mail, και θα αποδειχθεί πολύτιμο για τη δουλειά σας -και όχι μόνο!

Παρά το γεγονός ότι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι το πιο διαδεδομένο εργαλείο επικοινωνίας για επαγγελματική χρήση, η φύση του αφαιρεί από την επικοινωνία δύο σημαντικά συστατικά -τον τόνο της φωνής και τη γλώσσα του σώματος- κάνοντας έτσι πρόσφορο το έδαφος για παρεξηγήσεις και παρερμηνείες.

Το βιβλίο e-mail στο λεπτό βοηθά τον αναγνώστη να αποκτήσει ευχέρεια στη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να γίνει περισσότερο αποτελεσματικός στη μετάδοση του μηνύματός του με στυλ και πυγμή, να οργανώνει τα μηνύματα που δέχεται, και να αποκρίνεται σε αυτά. Είτε είστε ανώτερο στέλεχος επιχείρησης είτε απλώς μια μη εργαζόμενη μητέρα, οι συγγραφείς του βιβλίου θα σας δείξουν πώς να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών σας μηνυμάτων.

Διαβάζοντας το βιβλίο θα βρείτε έξυπνες και πρακτικές συμβουλές για τα ακόλουθα:

  • Ποια μηνύματα να στέλνετε και ποια όχι και πώς να διαχωρίζετε τα ασήμαντα από τα σημαντικά
  • Ποια είναι τα δέκα συνηθέστερα λάθη των ηλεκτρονικών μηνυμάτων και πώς να τα αποφεύγετε
  • Πώς να λέτε «όχι» με ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Πώς να γράφετε επαγγελματικά ηλεκτρονικά μηνύματα που απευθύνονται σε άτομα διαφορετικής κουλτούρας
  • Πώς να γράφετε μηνύματα που εξοικονομούν χρόνο σε όλους
  • Πώς να ελαχιστοποιείτε τις παρεξηγήσεις με τα ηλεκτρονικά μηνύματα

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Σελίδες : 208 
    ISBN : 978-960-461-424-0 
    Σχήμα : 14Χ20,5 
    Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
    Έτος έκδοσης : 2011 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση