Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΔΟΚΙΜΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΔΟΚΙΜΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:11.72 € 
μόνο 10.55 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΔΟΚΙΜΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
(108103079)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Στο βιβλίο παρουσιάζονται τεκμηριωμένες σκέψεις για την επιρροή που δέχθηκε κατά τη γνώμη της συγγραφέως η ποίηση του Κωνσταντίνου Καβάφη από τη φιλοσοφία του Ηρακλείτου, καθώς και απόψεις του Αριστοτέλη σχετικές με την τέχνη, την παραγωγή, την επιστήμη και την τεχνική. Κατατίθενται επίσης σκέψεις σχετικά με τη διαδικασία της δημιουργίας των καλλιτεχνημάτων, αναφέρονται απόψεις του Μάρτιν Χάιντεγγερ και του Φρειδερίκου Νίτσε για τη σημασία των έργων τέχνης, για τη γένεση της καλλιτεχνικής παρόρμησης και για τη σχέση τέχνης-επιστήμης.

Περιλαμβάνονται κάποιες διαγνώσεις του Νικολά Μπουριό (ενός σύγχρονου θεωρητικού της τέχνης) για τη διαδραστική σχέση των εικαστικών καλλιτεχνημάτων με το φιλοθεάμον κοινό, καθώς και βασικές θέσεις του Αμερικανού φιλόσοφου Τζων Ντιούι σχετικά με το φαινόμενο της τέχνης.

Τέλος, περιέχονται προτάσεις για μια αναδιαμόρφωση της Αισθητικής ως γνωστικού υλικού, το οποίο διδάσκεται σε ορισμένες Σχολές της Ελληνικής Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΙΩΝ 
Σελίδες : 144 
ISBN : 978-960-508-021-1 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
JACK & JONES
ΦΟΥΤΕΡ JACK & JONES JCOCLASSIC 12240188 ΜΑΥΡΟ (M)
VERO MODA
ΦΟΡΕΜΑ VERO MODA VMGOLD 10271183 ΕΚΡΟΥ (XL)
ΚΑΝΕΛΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
FUNKY BUDDHA
ΒΕΡΜΟΥΔΑ FUNKY BUDDHA CARGO FBM007-002-03 ΚΑΜΕΛ (32)
SLOGGI
ΣΛΙΠΑΚΙ SLOGGI BODY ADAPT TWIST HIPSTER ΠΟΥΔΡΑ (S)
JACK & JONES
HOODIE JACK & JONES JORSURFACE BRANDING 12198426 ΑΝΟΙΧΤΟ ΓΚΡΙ ΜΕΛΑΝΖΕ (M)
ΜΑΚΑΡΕΝΚΟ ΣΕΜΙΟΝΟΒΙΤΣ ΑΝΤΟΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ ΙΙ
KYOCERA
TONER KYOCERA TK-1125 ΓΙΑ FS-1061DN ΜΕ OEM: 1T02M70NL0
FUNKY BUDDHA
ΠΑΝΤΕΛΟΝΑ FUNKY BUDDHA FBL007-114-02 ΙΒΟΥΑΡ (XS)
ΟΜΗΡΟΣ
ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ - ΡΑΨΩΔΙΑ Τ: ΟΔΥΣΣΕΩΣ ΚΑΙ ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ ΟΜΙΛΙΑ ΤΑ ΝΙΠΤΡΑ
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση