Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ MANAGEMENT
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:78.48 € 
μόνο 70.63 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
(108090702)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η Διοίκηση των Επιχειρήσεων είναι ο ακρογωνιαίος λίθος, μια και από τη φύση της είναι μια δυναμική και δημιουργική διαδικασία που εξελίσσεται συνεχώς, προκειμένου να ικανοποιήσει τις ανάγκες αλλά και τους περιορισμούς που αντιμετωπίζουν οι διάφοροι οργανισμοί στο εσωτερικό και το εξωτερικό τους περιβάλλον. Η αποτελεσματική της εφαρμογή απαιτεί βαθιά γνώση των αρχών και της λογικής που τη διέπουν, για κάθε οργανισμό που θέλει να πετύχει τους στόχους του, είτε είναι δημόσιος είτε ιδιωτικός, μη κερδοσκοπικός ή κερδοσκοπικός, βιομηχανική επιχείρηση ή επιχείρηση παροχής υπηρεσιών, ακόμα και μεμονωμένα άτομα. Σε κάθε περίπτωση αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας. Σε ένα σύνθετο και ευμετάβλητο οικονομικό περιβάλλον, όπως το σημερινό, οι λειτουργίες της Διοίκησης των Επιχειρήσεων είναι ακόμη πιο δύσκολο να εφαρμοστούν αποτελεσματικά, ενώ ταυτόχρονα είναι πιο απαραίτητες από ποτέ για την επιβίωση και την ανάπτυξη των οικονομικών οργανισμών.

Στο πλαίσιο αυτό, στην 15η έκδοσή του, το βιβλίο ακολουθεί μια προσέγγιση που είναι προσανατολισμένη στα αποτελέσματα και η οποία καταλήγει σε μοναδικά συμπεράσματα. Δίνει έμφαση σε έξι διαστάσεις της επίδοσης, οι οποίες προσφέρουν αξία στους πελάτες και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους οργανισμούς. Τέλος, οι μελέτες περιπτώσεων αναλύονται σε τρία μέρη και εστιάζουν στους σύγχρονους επιχειρηματικούς ηγέτες και σε σημαντικές εταιρείες ώστε να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των φοιτητών.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΤΖΙΟΛΑΣ 
Σελίδες : 696 
ISBN : 978-618-221-032-1 
Σχήμα : 21Χ29 
Μήνας έκδοσης : Αύγουστος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση