Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 108186124

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 62.99 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 69.99€ 
Προτεινόμενη λιανική 69.99 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
108186124
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο Διεθνές Μάρκετινγκ των Green και Keegan εκδίδεται στην ελληνική γλώσσα σε μια περίοδο έντονης ψηφιοποίησης και παγκοσμιοποίησης της αγοράς, όπου η εξωστρέφεια αποτελεί sine qua non προϋπόθεση του σύγχρονου επιχειρείν. Το άνοιγμα στις διεθνείς αγορές παίζει καθοριστικό ρόλο στην βιωσιμότητα, την ανταγωνιστικότητα, την επίτευξη υψηλής προστιθέμενης αξίας, την κερδοφορία και, γενικότερα, στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Παρ’ όλα αυτά, ο αριθμός των εξωστρεφών επιχειρήσεων στην Ελλάδα παραμένει μικρός και υπάρχει έλλειψη στελεχών με εξειδικευμένες γνώσεις στο χώρο του Διεθνούς Μάρκετινγκ.

Σκοπός του βιβλίου είναι ο αναγνώστης να κατανοήσει και να αξιοποιήσει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της παγκοσμιοποιημένης αγοράς, να ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο και παράλληλα να αναπτύξει διαπολιτισμική συνείδηση και να ασχοληθεί με θέματα που αφορούν τη βιωσιμότητα και την εταιρική κοινωνική ευθύνη.

Μεταξύ άλλων:

  • Το βιβλίο είναι γραμμένο σε ένα φιλικό προς τον αναγνώστη στυλ.
  • Κάθε κεφάλαιο περιέχει μια μελέτη περίπτωσης, στην οποία παρουσιάζεται ένα θέμα μάρκετινγκ μιας εταιρείας, μιας χώρας, ενός προίόντος ή κάποιο ζήτημα του διεθνούς μάρκετινγκ, τα οποία σχετίζονται άμεσα με το θέμα και το περιεχόμενο του κεφαλαίου.
  • Σε όλο το περιεχόμενο του βιβλίου ο αναγνώστης θα βρει πολλά επίκαιρα και άκρως ενδιαφέροντα παραδείγματα εφαρμογής του διεθνούς μάρκετινγκ, καθώς και παραθέματα στελεχών του διεθνούς μάρκετινγκ και ειδικών της βιομηχανίας, που θα τον βοηθήσουν να εμπεδώσει πώς το διεθνές μάρκετινγκ εφαρμόζεται στην πράξη.
  • Είναι εμπλουτισμένο με πλήθος εικόνων, σχημάτων και διαγραμμάτων για λόγους μεγαλύτερης σαφήνειας και κατανόησης.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ROSILI 
    Σελίδες : 608 
    ISBN : 978-618-5131-79-1 
    Σχήμα : 21X29 
    Σειρά : ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
    Μήνας έκδοσης : Μάιος 
    Έτος έκδοσης : 2022 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0

    Είδατε πρόσφατα

    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση