Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ MANAGEMENT
  • ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:65.62 € 
μόνο 59.06 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
(108194616)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το παρόν σύγγραμμα απευθύνεται σε φοιτητές πανεπιστημίων, σπουδαστές κολεγίων και επαγγελματίες της διεθνούς επιχειρηματικότητας (διοικητικά στελέχη και επιχειρηματίες). Σκοπεύει στην παρουσίαση και ανάλυση των πιο σημαντικών θεμάτων του Διεθνούς Μάρκετινγκ και του Διεθνούς Μάνατζμεντ συνδέοντας τη θεωρία και την επιστημονική έρευνα με την πρακτική εφαρμογή. Δίνεται μεγάλη έμφαση στην ελληνική πραγματικότητα και ιδιαιτέρως στις ελληνικές επιχειρήσεις που επιχειρούν διεθνώς.

Στην ύλη του βιβλίου θα βρείτε μεταξύ άλλων ένα υπόδειγμα σχεδιασμού και εφαρμογής της διαδικασίας διεθνούς δραστηριοποίησης μιας επιχείρησης, τα είδη του διεθνούς περιβάλλοντος (πολιτισμικό, πολιτικό, οικονομικό κ.λπ., τη διεθνή έρευνα του Μάρκετινγκ, τις στρατηγικές και τις τακτικές του Διεθνούς Μάνατζμεντ και του Διεθνούς Μάρκετινγκ, τις στρατηγικές εισόδου στις διεθνείς αγορές, το διεθνές μείγμα του Μάρκετινγκ, την οργάνωση της διεθνούς επιχείρησης, διάφορες πλευρές της διευθυντικής λειτουργίας της διεθνούς επιχείρησης (ηγεσία, παρακίνηση, οργανωσιακή κουλτούρα κ.λπ.), τη Διεθνή Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, τις μεθόδους και τους όρους πληρωμής στο διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον και το διεθνές ψηφιακό Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ.

Επιπλέον, περιλαμβάνονται μαθησιακά εργαλεία όπως ασκήσεις που εφαρμόζουν θεωρητικές έννοιες, “τροφή για σκέψη” στους managers και στους επιχειρηματίες, πολλές μικρές περιπτώσεις διεθνών επιχειρησιακών θεμάτων (mini cases), δώδεκα μεγάλες περιπτώσεις (cases) και παραδείγματα από τη διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΤΖΙΟΛΑΣ 
Σελίδες : 568 
ISBN : 978-618-221-044-4 
Σχήμα : 21Χ29 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση