\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
(108194616)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Το παρόν σύγγραμμα απευθύνεται σε φοιτητές πανεπιστημίων, σπουδαστές κολεγίων και επαγγελματίες της διεθνούς επιχειρηματικότητας (διοικητικά στελέχη και επιχειρηματίες). Σκοπεύει στην παρουσίαση και ανάλυση των πιο σημαντικών θεμάτων του Διεθνούς Μάρκετινγκ και του Διεθνούς Μάνατζμεντ συνδέοντας τη θεωρία και την επιστημονική έρευνα με την πρακτική εφαρμογή. Δίνεται μεγάλη έμφαση στην ελληνική πραγματικότητα και ιδιαιτέρως στις ελληνικές επιχειρήσεις που επιχειρούν διεθνώς. Στην ύλη του βιβλίου θα βρείτε μεταξύ άλλων ένα υπόδειγμα σχεδιασμού και εφαρμογής της διαδικασίας διεθνούς δραστηριοποίησης μιας επιχείρησης, τα είδη του διεθνούς περιβάλλοντος (πολιτισμικό, πολιτικό, οικονομικό κ.λπ., τη διεθνή έρευνα του Μάρκετινγκ, τις στρατηγικές και τις τακτικές του Διεθνούς Μάνατζμεντ και του Διεθνούς Μάρκετινγκ, τις στρατηγικές εισόδου στις διεθνείς αγορές, το διεθνές μείγμα του Μάρκετινγκ, την οργάνωση της διεθνούς επιχείρησης, διάφορες πλευρές της διευθυντικής λειτουργίας της διεθνούς επιχείρησης (ηγεσία, παρακίνηση, οργανωσιακή κουλτούρα κ.λπ.), τη Διεθνή Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, τις μεθόδους και τους όρους πληρωμής στο διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον και το διεθνές ψηφιακό Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ. Επιπλέον, περιλαμβάνονται μαθησιακά εργαλεία όπως ασκήσεις που εφαρμόζουν θεωρητικές έννοιες, “τροφή για σκέψη” στους managers και στους επιχειρηματίες, πολλές μικρές περιπτώσεις διεθνών επιχειρησιακών θεμάτων (mini cases), δώδεκα μεγάλες περιπτώσεις (cases) και παραδείγματα από τη διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|