\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
(108197773)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ-ΘΕΩΡΙΑ-ΠΡΑΞΗ Στο βιβλίο συμβαδίζουν η ιστορία, η θεωρία και η πράξη της μεθόδου διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών, ενός μαθήματος με αδιάκοπη παρουσία στα Αναλυτικά Προγράμματα της Μέσης Εκπαίδευσης. Τα Αρχαία Ελληνικά, παρά την εμφανή εύνοια του νομοθέτη, κατά γενική ομολογία, δεν πρόσφεραν τα αναμενόμενα στην εκπαίδευση των μαθητών. Η ευθύνη για την αποτυχία του μαθήματος καταλογίστηκε στη μέθοδο διδασκαλίας, η οποία προσκολλήθηκε στη γραμματική και συντακτική λεπτολογία και αδιαφόρησε για την ερμηνεία των αρχαίων κειμένων. Τα «καλά γραμματικά», που επιβιώνουν ως σήμερα, καθ ?οδόν επικρίθηκαν έντονα από πολλούς λογίους. Την οξύτερη κριτική άσκησε ο Α. Κοραής, ο οποίος πρότεινε ως ορθή τη μέθοδο που στηρίζεται στη σύγκριση της νέας με την αρχαία ελληνική γλώσσα. Η συγκριτική μέθοδος του Κοραή, ενισχυμένη και με νεότερα επιστημονικά δεδομένα, προβάλλεται και από το βιβλίο ως η πιο θετική και οικονομική μέθοδος διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών σε ελληνόφωνους μαθητές, οι οποίοι, γνωρίζοντας τη νέα ελληνική, μπορούν με την υπόδειξη επαρκών φιλολόγων, να διακρίνουν τις ομοιότητες και κυρίως τις διαφορές των δύο γλωσσικών μορφών, που είναι το κυρίως ζητούμενο. Η συγκριτική μέθοδος επιπλέον, διασταυρώνοντας στοιχεία του παρόντος με στοιχεία του παρελθόντος, μπορεί να δείξει τι από το παρελθόν επιβιώνει και είναι ωφέλιμο, τι έχει πεθάνει και είναι βλαβερό για το παρόν. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|