\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
(108197065)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Αναπτυξιακά μοτίβα, ενδοσυσχετίσεις και ατομικές διαφορές των παιδιών με νοητική αναπηρία. Στο παρόν βιβλίο πραγματοποιείται η πρώτη προσέγγιση του βέλτιστου θεωρητικού σχήματος που περιγράφει τις πρώιμες μαθηματικές δεξιότητες των μικρών παιδιών με νοητική αναπηρία. Δίνει έμφαση στη σκιαγράφηση των δυνατοτήτων και των αδυναμιών τους ως προς την κατάκτηση των εν λόγω δεξιοτήτων. Στο πρώτο μέρος, το οποίο εστιάζεται στο θεωρητικό πλαίσιο, επιχειρείται η κριτική εξέταση της νοητικής αναπηρίας και παρουσιάζεται το βέλτιστο θεωρητικό σχήμα που περιγράφει τις μαθηματικές δεξιότητες των μικρών παιδιών με νοητική αναπηρία. Στη συνέχεια εξετάζονται οι γνωστικές λειτουργίες, όπως προσδιορίζονται μέσω της μαθησιακής επάρκειας των παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρία, καθώς και οι πρώιμες μαθηματικές δεξιότητες υπό το πρίσμα των ατομικών διαφορών ως προς τον ρυθμό ανάπτυξης των πρώιμων μαθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών αυτών. Ακολουθεί η παρουσίαση των πρώιμων μαθηματικών δεξιοτήτων υπό τη θεώρηση της αναπτυξιακής προσέγγισης της νοητικής αναπηρίας. Το δεύτερο μέρος του βιβλίου είναι επικεντρωμένο στο πρακτικό πλαίσιο της κατάλληλης εφαρμογής των αποδεδειγμένα αποτελεσματικών διδακτικών μεθόδων για τα μαθηματικά σε παιδιά με νοητική αναπηρία. Το βιβλίο αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρήσιμο και χρηστικό εγχειρίδιο για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, ερευνητές, επαγγελματίες αλλά και γονείς παιδιών με νοητική αναπηρία. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|