Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:16.96 € 
μόνο 15.26 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ
(108154001)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ - ΜΕΛΕΤΗΜΑΤΑ

Το βιβλίο αυτό δείχνει με ποιο τρόπο ορισμένοι λαμπροί φιλόσοφοι του Βυζαντίου και της Αναγέννησης κυοφόρησαν και επεξεργάστηκαν ιδέες και αρχές που καθόρισαν την εξέλιξη της ιστορικής πραγματικότητας. Οι θεματικές των μελετών στο παρόν έργο παρουσιάζουν μεγάλο εύρος, που συνδυάζεται με λεπτομερή ανάλυση της θέλησης για δημιουργικότητα, ισχύ και αλήθεια, των κυριότερων χαρακτηριστικών της παραγωγής λόγου στον δυτικό πολιτισμό μέχρι σήμερα.

Στην πρώτη μελέτη, μέσα από την έρευνα των κειμένων του Μιχαήλ Ψελλού, καθίσταται φανερό ότι κατείχε μία σφαιρική γνώση από τους περισσότερους τομείς του απόκρυφου, το οποίο ερμήνευσε μέσω του νεοπλατωνικού υπόβαθρού του και των απηχήσεων των μονιστικών διδασκαλιών των Πατερικών δογμάτων. Η δεύτερη μελέτη εστιάζει στην εγκυκλοπαιδική παιδεία του Θεοδώρου Μετοχίτη.

Στην τρίτη μελέτη, αναλύονται συνοπτικά οι βασικές αρχές και τα χαρακτηριστικά της φιλοσοφίας του Γεωργίου Γεμιστού Πλήθωνα. Η τέταρτη μελέτη στα αγγλικά, παρουσιάζει και συζητά, στη βάση του θετικισμού και υπό μεταμοντέρνα οπτική, την ερμηνεία του Γάλλου πολυμαθούς Αλεξάντρ Ζοζέφ Ιντούλφ Βενσάν στο έργο του Πλήθωνα "Νόμων Συγγραφή". Η πέμπτη μελέτη έχει ως στόχο να δείξει ότι τα Σημειωματάρια του Λεονάρντο ντα Βίντσι παρουσιάζουν δομικούς και μορφικούς παραλληλισμούς με το νεοπλατωνισμό. Η έκτη μελέτη περιγράφει για ποιον λόγο τα Ερμητικά Κείμενα λησμονήθηκαν κατά τον Μεσαίωνα και επανεμφανίστηκαν στην Αναγέννηση.

Η έβδομη και η όγδοη μελέτη είναι αφιερωμένες στις συμβολές του Ιησουίτη πολυμαθούς Αθανάσιου Κίρχερ στη νεότερη επιστήμη.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ 
Σελίδες : 248 
ISBN : 978-618-5306-48-9 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2019 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση