Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΒΙΑΣΜΟΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ 108211576

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΒΙΑΣΜΟΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 12.61 € 
Προτεινόμενη λιανική 14.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΒΙΑΣΜΟΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ
108211576
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Το κύριο ερώτημα στο πρώτο μέρος αυτού του μικρού βιβλίου είναι αν ο βιαστής γεννιέται ή γίνεται. Μία μερίδα εξελικτικών βιολόγων διατείνεται ότι ο βιασμός είναι προϊόν της βιολογικής εξέλιξης και έχει προσαρμοστική αξία. ?ηλαδή ότι ο βιαστής γεννιέται. Ποια τα επιχειρήματα και πόσο στέκουν; Η Κοινωνιολογία υποστηρίζει τo αντίθετo: ο βιαστής γίνεται. Είναι προϊόν μιας κοινωνίας που εκπαιδεύει και εθίζει τα άτομα στη βίαιη και εκμεταλλευτική συμπεριφορά, έστω και αν τα συμβουλεύει -και ενίοτε τα τιμωρεί- για το αντίθετο.

Ευτυχώς, υπάρχει και η ετυμηγορία της Εθνολογίας και της Ανθρωπολογίας, που υποδεικνύουν ότι υπήρξαν κοινωνίες στις οποίες ο βιασμός ήταν από σπάνιος έως ανύπαρκτος. Αξίζει να τις εξετάσουμε. Αφού υπήρξαν, ποιος ξέρει, μπορεί και να υπάρξουν ξανά.

Στο δεύτερο μέρος θα ασχοληθούμε με το αντίθετο του βιασμού. Συνήθως το ονομάζουμε συναίνεση. Ωστόσο, συναινώ σημαίνει αποδέχομαι, ανέχομαι ή συμβιβάζομαι μετά από εξέταση των επιχειρημάτων. Ο έρωτας όμως δεν είναι τόσο ορθολογικός, και αν γίνει, δεν είναι έρωτας αλλά κοινωνική σύμβαση και συζυγικό καθήκον. Γι’ αυτό θα προτιμηθεί ο περιφραστικός όρος αυθόρμητη και αμοιβαία ερωτική επιθυμία. Επειδή περιγράφει καλύτερα την τρέλα του έρωτα.

Θα δούμε λοιπόν τι λέει η Βιολογία για την προέλευση αυτού του πανάρχαιου ανθρώπινου χαρακτήρα. Θα δούμε τι είναι αυτό που το λένε αγάπη. Και ευτυχώς, σε αυτό το θέμα, η Βιολογία δεν τα ανάγει όλα στη δαρβινική επικράτηση του ισχυρότερου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΤΟΠΟΣ 
Σελίδες : 144 
ISBN : 978-960-499-577-6 
Σχήμα : 14Χ20,5 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2025 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση