Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΒΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΑ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΒΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:14.01 € 
μόνο 12.61 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΒΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΑ
(108194612)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΡΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΑΡΟ ΧΕΓΚΕΛ

Ένα από τα κεντρικά προβλήματα που απασχολεί την πολιτική φιλοσοφία ήδη από τις απαρχές της είναι το πρόβλημα της σχέσης ανάμεσα στις ηθικο-πρακτικές αξίες και στη βία. Το πρόβλημα αυτό μπορεί με σχηματικό τρόπο να διατυπωθεί υπό τη μορφή ενός διλήμματος: οι αξίες είτε δεν σχετίζονται καθόλου με τη βία, με αποτέλεσμα να προκύπτει απορία ως προς τον τρόπο πραγμάτωσής τους, είτε σχετίζονται με αυτήν έτσι ώστε κατά την πραγμάτωσή τους οι αξίες να αναδεικνύονται απλώς ως εκλογικεύσεις του δεδομένου κάθε φορά συσχετισμού δυνάμεων.

Ο Χέγκελ, όπως υποστηρίζεται στην παρούσα μελέτη, επιχειρεί να λύσει το ανωτέρω δίλημμα αναπτύσσοντας μια θεμελιώδη διάκριση, τη διάκριση μεταξύ της γένεσης των αξιών (αξιογένεση) και της θεμελίωσής τους (αξιοθεμελίωση). Η διάκριση αυτή καθιστά δυνατή μια θεωρητική αντιμετώπιση της σχέσης βίας και αξιών που μας επιτρέπει να υποστηρίζουμε τόσο την αναγκαιότητα της βίας για την ιστορική γένεση των αξιών όσο και την αναγκαιότητα της άρσης της βίας για τη θεμελίωσή τους.

Η παρούσα μελέτη επικεντρώνεται σε τρεις σχετικές επεξεργασίες του νεαρού Χέγκελ, θεωρώντας τες αντιπροσωπευτικές για την προσπάθειά του να επιλύσει αυτό το πρόβλημα. Συγκεκριμένα, εστιάζει αρχικά στο κείμενό του από την περίοδο της Φρανκφούρτης με τίτλο Το πνεύμα του χριστιανισμού και το πεπρωμένο του, αναδεικνύοντας τις εντάσεις και τις απορίες με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος ο Χέγκελ αυτήν την περίοδο. Στη συνέχεια, στρέφεται σε δύο κεφάλαια από τη Φαινομενολογία του Πνεύματος, τη σχέση κυριαρχίας και υποτέλειας και τις εγελιανές αναλύσεις για τη Γαλλική Επανάσταση, ώστε να αναδείξει ορισμένες βασικές πτυχές της εγελιανής επίλυσης του προβλήματος.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΨΜ 
Σελίδες : 152 
ISBN : 978-618-5691-32-5 
Σχήμα : 15,5Χ24 
Σειρά : ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση