Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ GATEKEEPERS ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ
ΔΙΚΑΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ GATEKEEPERS ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 60.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ GATEKEEPERS ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ
(108180233)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Στη μελέτη «Η αστική ευθύνη των gatekeepers της κεφαλαιαγοράς έναντι των επενδυτών» επιχειρείται μία de lege lata και de lege ferenda προσέγγιση του ζητήματος της ευθύνης των «θυροφυλάκων» (gatekeeprs) έναντι των επενδυτών. Υπό τον καθιερωμένο στην αμερικανική θεωρία και πράξη όρο «gatekeeper» καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα επαγγελματιών οι οποίοι παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων αναφορικά με τον τομέα της πληροφόρησης και οι υπηρεσίες των οποίων είναι απαραίτητες για την είσοδο και διαπραγμάτευση στην κεφαλαιαγορά.

Παρότι ο όρος «gatekeepers» δεν είναι ευρέως γνωστός στην Ελλάδα, υφίσταται σχετικό νομοθετικό πλαίσιο για την αστική ευθύνη τους έναντι τρίτων. Η σχετική προβληματική είναι μεν γνωστή, αλλά μόνο σε επίπεδο επιμέρους επαγγελματικών κατηγοριών.

Στο βιβλίο αυτό εξετάζονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε επαγγελματικής ομάδας και το περιεχόμενο της σχέσης της με τον εκδότη του χρηματοπιστωτικού μέσου, διερευνάται η νομική θεμελίωση της σχετικής αξίωσης και περιγράφονται οι προϋποθέσεις της σχετικής ευθύνης. Η έρευνα διεξάγεται όχι μόνο σε μονιστική βάση, αλλά και με ολιστική θεώρηση: Περιγράφεται η αλληλεξάρτηση και αλληλεπίδραση των περισσότερων gatekeepers και εντάσσεται σε ευρύτερο πλαίσιο ελέγχων και εξισορρόπησης. Χρήσιμο εργαλείο της μελέτης είναι η δικαιοσυγκριτική μέθοδος, ενώ βασικό χαρακτηριστικό της η διεπιστημονικότητα.

Το έργο απευθύνεται σε φοιτητές οικονομικών και νομικών σχολών, ακαδημαϊκούς, δικαστές και δικηγόρους.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
Σελίδες : 480 
ISBN : 978-960-654-696-9 
Σχήμα : 17Χ24 
Σειρά : ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΩΝ 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση