\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
(108157581)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Παραδοχές του βιβλίου: H. Giroux (1992:13): «Καθώς ανασκοπώ την εργασία σύγχρονων ριζοσπαστικών παιδαγωγών θα το εύρισκα δύσκολο να πω ότι ο Μαρξισμός είναι η κυρίαρχη επιρροή στην εργασία τους. Και όπου στην εκπαίδευση υπάρχει μαρξιστική επιρροή, μπορεί συχνά να αποβεί ιδιαίτερα περιοριστική (reductionistic) και μονοδιάστατη». Seehwa Cho (2013:17, edited by M. W. Apple) «Να το θέσουμε με έναν διαφορετικό τρόπο, υπάρχει μία περισσότερο φιλελεύθερη εκδοχή της κριτικής παιδαγωγικής και μία περισσότερο ριζοσπαστική εκδοχή της κριτικής παιδαγωγικής». G. D. Ewert (1991: 376). (Βάσει των θέσεων του Habermas) «Όταν ένα από τα τρία είδη γνώσης θεωρείται το καλύτερο, ασχέτως του υπό εξέταση ζητήματος, τότε η προσέγγιση είναι ιδεολογική, όχι επιστημονική». K. Zeichner & D. Liston (1990:25) « ο ιδεολογικός ινσουραλισμός» (ideological insularity) που πλήττει σήμερα τον τομέα μας. Κατά την άποψη μας, αυτός ο ιδεολογικός ινσουλαρισμός εξακολουθεί να αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα εμπόδια στη βελτίωση της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών, καθώς τα μέλη των διαφόρων υποομάδων συνήθως διαβάζουν, συζητούν και αναφέρουν τη δουλειά μόνο μέσα σε μια συγκεκριμένη μεταρρυθμιστική παράδοση και συχνά απορρίπτουν ιδέες εκτός των δικών τους.» B. Charlot (1993:32-3) «Δεν ενοχλούμαι που η κοινωνία μας ζητεί να είμαστε αποτελεσματικοί ως προς τη μόρφωση των παιδιών. Δεν ενοχλούμαι που μου ζητούν να τα μαθαίνω πώς πρέπει να διαβάζουν η κοινωνία έχει το δικαίωμα να μου ζητεί να είμαι αποτελεσματικός αυτό που μπορούμε χωρίς αμφιβολία να συζητήσουμε είναι τα κριτήρια με βάση τα οποία θα κριθεί αυτή η αποτελεσματικότητα το να μου ζητούν να συμμετάσχω στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας μού φαίνεται απολύτως φυσικό. Αυτό που μου δημιουργεί πρόβλημα είναι πώς θα ορισθεί η οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Αυτό που μου δημιουργεί πρόβλημα είναι να συμμετέχω στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας και τις μεγάλες αξίες της ανθρωπότητας να τις αντιμετωπίζουμε σκωπτικά». J. Bruner (1997:27, 29) « Όσα θα πω στα επόμενα κεφάλαια, αντανακλούν τη δική μου άποψη σχετικά με το σημείο στο οποίο βρίσκεται αυτός ο (επιστημονικός) διάλογος σήμερα το πόνημα αυτό δεν αντιπροσωπεύει μόνο τις τρέχουσες σκέψεις μου, αλλά και την «επάνοδο των απωθημένων» ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|