ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA 108105589
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Οι αλλαγές και οι προκλήσεις που έχουν επιφέρει οι νέες τεχνολογίες στο πεδίο των Μέσων και της επικοινωνίας είναι τεράστιες.
Τα παραδοσιακά ΜΜΕ διέρχονται την σοβαρότερη ίσως κρίση της ιστορίας τους, τόσο σε ιδεολογικό, όσο και σε οικονομικό επίπεδο. Η γεφύρωση της οικονομικής και κοινωνικής διάστασης των ενημερωτικών οργανισμών, ο ρόλος του δημοσιογράφου και η ποιότητα της ενημέρωσης, παραμένουν ανοιχτά ζητήματα. Τα Μέσα βρίσκονται μπροστά σ' ένα δίλημμα: να αγνοήσουν τις εξελίξεις της εποχής και να παραμείνουν πυλωροί ενός περιεχομένου στο οποίο πλέον έχουν πρόσβαση όλοι ή να ανοίξουν τη συζήτηση για την υιοθέτηση ενός μοντέλου που βρίσκεται πιο κοντά στις κοινωνικές απαιτήσεις.
Σήμερα, στην εποχή των δικτύων και των συνδέσμων, το νέο μοντέλο κοινωνικής ευθύνης για τα ΜΜΕ που προτείνουν τα social media μοιάζει εφικτό.
Είδατε πρόσφατα
-
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
Περισσότερα -
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛ...
Περισσότερα -
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Περισσότερα -
ΔΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗΝ ΕΞΥΨΩΣΙΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
Περισσότερα -
Ο ΝΤΑΝΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΙΣΤΕΣ
Περισσότερα -
ΑΡΣΕΝ ΛΟΥΠΕΝ Η ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑ
Περισσότερα -
ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΤΡΙΝΟΥΣ ΑΕΤΟΥΣ
Περισσότερα -
ΟΙ ΑΓΑΠΕΣ ΔΕΝ ΚΗΔΕΥΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΤΡΙΤΕΣ
Περισσότερα -
ΛΙΓΑ ΦΛΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΚΑΣΤΑΝΟ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


