Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΟ IBM SPSS STATISTICS 28
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
  • ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΟ IBM SPSS STATISTICS 28
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:84.80 € 
μόνο 76.32 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΟ IBM SPSS STATISTICS 28
(108182647)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η νέα μορφή της Ανάλυσης δεδομένων με το SPSS έχει προσαρμοστεί στην έκδοση 28 του ΙΒΜ SPSS Statistics και καλύπτει διεξοδικά τις κύριες διαχειριστικές και αναλυτικές διαδικασίες του λογισμικού. Data Analytics ή Analytics είναι πλέον ο διεθνής όρος που χρησιμοποιείται για τις τεχνικές ανάλυσης δεδομένων. To SPSS είναι από τα βασικά λογισμικά του νέου πεδίου, έχοντας ευρύτατη διείσδυση τόσο στα εκπαιδευτικά ιδρύματα όσο και στην εταιρική χρήση.

Στην καινούρια έκδοση η παρουσίαση του SPSS γίνεται με έμφαση στις πολυμεταβλητές αναλύσεις. Η διάταξη της ύλης επιτρέπει τη χρήση του ως εισαγωγικού βιβλίου στο λογισμικό αλλά και ως λεπτομερούς οδηγού ανάλυσης δεδομένων για χρήστες με εξειδικευμένες ανάγκες. Τα πρώτα κεφάλαια αναφέρονται σε διαδικασίες διαχείρισης δεδομένων, ενώ στα επόμενα παρουσιάζονται οι κύριες τεχνικές της απλής και πολυμεταβλητής στατιστικής ανάλυσης. Από τα νέα θέματα που αναπτύσσονται αναφέρουμε ενδεικτικά τον υπολογισμό του μεγέθους της επίδρασης στους ελέγχους μέσων τιμών και στην ανάλυση διακύμανσης, τη χρήση εκτιμητών Bootstrap παράλληλα με τις παραμετρικές εκτιμήσεις, την παλινδρόμηση ποσοστημορίων, την πολυωνυμική λογαριθμική παλινδρόμηση και το διατακτικό λογαριθμικό υπόδειγμα. Τα παραδείγματα προέρχονται από τους χώρους της επιδημιολογίας, της κοινωνιολογίας, της ψυχολογίας, της οικονομίας, της διατροφής και της βιολογίας. Στην παρουσίαση των θεμάτων έχουν γίνει όλες οι προσαρμογές που αφορούν την έκδοση 28 του λογισμικού.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 904 
ISBN : 978-960-02-3914-0 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση