Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΟ IBM SPSS STATISTICS 21
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
  • ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΟ IBM SPSS STATISTICS 21
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:85.20 € 
μόνο 76.68 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΟ IBM SPSS STATISTICS 21
(108109621)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

IBM SPSS είναι το νέο brand name του SPSS. Μετά την ενδιάμεση μετονομασία του λογισμικού σε PASW και την εξαγορά της SPSS Incorporation από την ΙΒΜ, η πλήρης εμπορική επωνυμία του προϊόντος είναι IBM SPSS Statistics. Στη νέα του αυτή μορφή το λογισμικό διαθέτει βελτιωμένο γραφικό περιβάλλον και αναβαθμισμένες διαδικασίες διαχείρισης και ανάλυσης δεδομένων. Η έκδοση 21, σχεδιασμένη σε αντικειμενοστραφή βάση με τη βοήθεια της JAVA, ενσωματώνει στη λειτουργία της την τεχνογνωσία της IBM αλλά και την πολυετή εμπειρία της SPSS Incorporation στη δημιουργία στατιστικού λογισμικού.

Η παρουσίαση του IBM SPSS Statistics γίνεται, όπως και στις προηγούμενες εκδόσεις του βιβλίου, με έμφαση στις λειτουργικές δυνατότητες του λογισμικού και στη χρήση πολυμεταβλητών αναλύσεων. Η διάταξη της ύλης είναι τέτοια ώστε το βιβλίο να αποτελεί μια συστηματική εισαγωγή στο SPSS αλλά και ένα λεπτομερή οδηγό ανάλυσης δεδομένων για τους χρήστες με εξειδικευμένες ανάγκες. Τα πρώτα κεφάλαια αναφέρονται στις διαδικασίες διαχείρισης δεδομένων ενώ στα επόμενα παρουσιάζονται λεπτομερώς οι βασικές στατιστικές τεχνικές και οι διαδικασίες πολυμεταβλητής ανάλυσης. Τα παραδείγματα προέρχονται από εμπειρικές έρευνες της επιδημιολογίας, της κοινωνιολογίας, της ψυχολογίας, της οικονομίας, της διατροφής και της βιολογίας.

Σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις του βιβλίου έχουν γίνει όλες οι προσαρμογές που αφορούν την τρέχουσα μορφή του λογισμικού ενώ δίνονται, με τη βοήθεια παραδειγμάτων, οι νέες δυνατότητες παρουσίασης των μη παραμετρικών αναλύσεων μέσω του Model Viewer.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 768 
ISBN : 978-960-02-2864-9 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2013 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση