\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
100+1 ΙΔΙΟΦΥΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
(108180552)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Οι 100+1 Ιδιοφυίες του Μάρκετινγκ δεν είναι απλώς ένα ακόμη βιβλίο για το μάρκετινγκ. Είναι το ίδιο το μάρκετινγκ αυτό καθ αυτό. Είναι ένα βιβλίο που μας ταξιδεύει πίσω στο χρόνο, αλλά και στο παρόν, για να μας μυήσει σε αυτό τον συναρπαστικό κόσμο του μάρκετινγκ, μέσα πάντα από τους σημαντικότερους ανθρώπους που το «όρισαν» στο πέρασμα των χρόνων. Είναι ένα σύγγραμμα που κάθε στέλεχος του μάρκετινγκ θα πρέπει να διαβάσει. Μέσα από αυτό το βιβλίο «παρελαύνουν» άνθρωποι, επιχειρηματίες και μη, που ανακάλυψαν ένα κενό, μία ανικανοποίητη ανάγκη, και έβαλαν τα θεμέλια για την εμπέδωση ορισμένων βασικών αρχών του μάρκετινγκ, όπως το advertorial, το influencer marketing, τη διαφήμιση, τη δημοσιότητα, το viral μάρκετινγκ, τις δημόσιες σχέσεις, το άμεσο μάρκετινγκ, τα εργαλεία της προώθησης πωλήσεων και πολλά άλλα. Σκαπανείς όπως οι Asa Candler (ο μάγος της διαφήμισης), Mary Kay Ash (η μητέρα του network marketing), P.T. Barnum (ο πρώτος publicist), Lee Iacocca (ο καλύτερος πωλητής αυτοκινήτων), αλλά και «μη συνήθεις ύποπτοι» όπως ο Ιούλιος Καίσαρας (ο εφευρέτης του advertorial) και ο Αριστοτέλης (η δύναμη της πειθούς). ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|