Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 21.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
(108139807)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το έργο «Το Οικονομικό Δίκαιο την εποχή της κρίσης» παρουσιάζει τα πρακτικά του 1ου Συνεδρίου της Εταιρείας Μελέτης Εμπορικού και Οικονομικού Δικαίου (ΕΜΕΟΔ) με θέμα «Το Οικονομικό Δίκαιο την εποχή της κρίσης», που έλαβε χώρα στις 27-28 Μαΐου 2016 στο Σούνιο.

Αρχικά στην Α' συνεδρία ανέπτυξαν τις εισηγήσεις τους οι κ.κ. Γ. Δέλλιος με θέμα: «Ευθύνη από επενδυτικές συμβουλές - ιδίως η ιδιότητα του επενδυτή ως καταναλωτή», Α. Καραμπατζός, οποίος μίλησε για «Το PSI και οι συνέπειές του από την σκοπιά των ατομικών δικαιωμάτων και των διακρατικών συμβάσεων περί προστασίας των επενδύσεων», και Ρ. Γιοβαννόπουλος με θέμα: «Ζητήματα από την Οδηγία 2014/17/ΕΕ - Ιδίως όσον αφορά στα στεγαστικά δάνεια σε αλλοδαπό νόμισμα».

Στη Β' συνεδρία, ο κ. Σ. Γκαντίνης ανέπτυξε την εισήγησή του με θέμα: «Οι ανεξάρτητες αρχές μετά την κρίση: Από την απόλυτη ανεξαρτησία στις πολιτικές διαμάχες», ο κ. Γ. Χαρδούβελης παρουσίασε την εισήγησή του για «Το ελληνικό τραπεζικό σύστημα στα χρόνια της κρίσης», η κα Θ. Εμίρη ομίλησε για «Το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής σταθερότητας ως φορέας ανακεφαλαιοποίησης των πιστωτικών ιδρυμάτων» και ο κ. Γ. Λιακόπουλος ομίλησε για «Τα μέτρα εξυγίανσης των Πιστωτικών Ιδρυμάτων».

Στη Γ΄ συνεδρία παρουσιάστηκαν οι εισηγήσεις των κ.κ. Φ. Σπυρόπουλου με θέμα: «Δημόσια κτήση και ιδιωτική περιουσία του Δημοσίου», Κ. Πισπιρίγκου με θέμα: «Τα όρια της αξιοποίησης της ιδιωτικής περιουσίας του Δημοσίου», και Β. Χριστιανού με θέμα: «Ζητήματα κρατικών ενισχύσεων κατά την εφαρμογή των ιδιωτικοποιήσεων».

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
Σελίδες : 184 
ISBN : 978-960-562-700-3 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση