\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΤΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΕ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΓΚΕΙΜΕΝΑ
(108173345)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΛΟΓΟΙ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ, ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ Η παρούσα μελέτη εστιάζει στο γλωσσικό μάθημα, όπως αυτό έχει διαμορφωθεί τα τελευταία 30 χρόνια στο ελληνικό πρωτοβάθμιο σχολείο, και διερευνά μια σειρά από κομβικά ερωτήματα. Με ποιον τρόπο μπορεί να κατανοήσει κανείς τις προτάσεις που έχουν διατυπωθεί με στόχο να αναδιαρθρώσουν τη φύση του γλωσσικού μαθήματος; Πώς μπορούν αυτές να αξιολογηθούν; Τι συνιστά το «νέο» και το «παραδοσιακό» στη γλωσσική εκπαίδευση; Αν και είναι γενικά αποδεκτό ότι κάθε πρόταση συνιστά μια βαθιά πολιτική πράξη που οδηγεί στη διαμόρφωση συγκεκριμένου τύπου υποκειμένων, οι συνθέτες διαδικασίες δια μέσου των οποίων συντελείται η διαμόρφωση αυτή έχουν ελάχιστα μελετηθεί. Με το παρόν έργο επιχειρείται μια τέτοια μεταανάλυση. Μέσα από την κριτική ανάγνωση των Προγραμμάτων Σπουδών και των γλωσσικών εγχειριδίων που έχουν εκπονηθεί (1982-2011) στο ελλαδικό συγκείμενο, σκιαγραφείται η διαπάλη μεταξύ των προτεινόμενων από τη διεθνή έρευνα οπτικών (Discourses) για τη γλώσσα και τον γραμματισμό, αλλά και ο τρόπος αναπλαισίωσης ορισμένων εξ αυτών στο τοπικό πλαίσιο. Η μελέτη καταλήγει στην ανάγκη αναδιάρθρωσης της πράξης προς κριτικά προσανατολισμένες πρακτικές και κοινωνικά δίκαιες κατευθύνσεις. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|