Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Νέες αφίξεις
Beachwear
Ανδρική Ένδυση
Ανδρική Υπόδηση
Γυναικεία Ένδυση
Γυναικεία Υπόδηση
Sneakers
Σαγιονάρες - Σανδάλια
Πέδιλα - Πλατφόρμες
Μπαλαρίνες - Μοκασίνια
Γόβες
Μπότες (-άκια) - Γαλότσες
Παντόφλες
Homewear
Εσώρουχα
Κάλτσες - Καλσόν
Ανδρικές Προσφορές
Γυναικείες Προσφορές
Accessories
Brands
B
BILLABONG
BIRKENSTOCK
BJORN BORG
BLOWFISH MALIBU
BLUEPOINT
I
IDER
IGI&CO
Q
QUIKSILVER
C
CAMEL ACTIVE
CAMPER
CONVERSE
COZY SOLE
CROCS
J
JACK & JONES
R
REPLAY
ROXY
D
DICKIES
DORINA
L
LACOSTE
LAURA BIAGIOTTI
S
SALTY CREW
SEIDENSTICKER
SLOGGI
STANCE
SUPERDRY
SUPERGA
E
ELEMENT
ELLESSE
M
MAMABEL
MINERVA
T
TIMBERLAND
TOMMY HILFIGER
TRIACTION
TRIUMPH
F
FUNKY BUDDHA
N
NAUTICA
U
U.S. GRAND POLO
G
GANT
GUESS
O
OBEY
ONEILL
V
VERO MODA
H
HAPPY SOCKS
HARMONY
HELMI
P
PAREX
PEPE JEANS

ΠΑΠΟΥΤΣΙ TIMBERLAND EMERALD BAY TB0A2AMM ΛΕΥΚΟ (41) 122166899

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
Βρείτε το μεγεθός σας
ΠΑΠΟΥΤΣΙ TIMBERLAND EMERALD BAY TB0A2AMM ΛΕΥΚΟ (41)
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΠΑΠΟΥΤΣΙ TIMBERLAND EMERALD BAY TB0A2AMM ΛΕΥΚΟ (41)
122166899
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Παπούτσια με την υπογραφή της Timberland σε λευκό χρώμα.
Χαρακτηριστικά:
  • Κατασκευασμένα από ReBOTL ύφασμα προσφέρουν άνεση και ανθεκτικότητα.
  • Διαθέτουν ενιαία γλώσσα και δένουν με 100% ανακυκλωμένα κορδόνια.
  • Διαθέτουν EVA πάτο για απορρόφηση των κραδασμών και εξωτερική σόλα από καουτσούκ για μέγιστη πρόσφυση και ανθεκτικότητα.
  • Στο πίσω μέρος υπάρχει γλωττίδα για εύκολη εφαρμογή.
  • Στο πλάι έχει με κέντημα το χαρακτηριστικό της σύμβολο και στο πίσω μέρος τυπωμένο το λογότυπό τη.


  • Company info

    Το 1918 ο ιδρυτής της Timberland Nathan Swartz ξεκίνησε την καριέρα του στην δημιουργία παπουτσιών στην Βοστώνη, Μασαχουσέτη ως μαθητευόμενος ράπτης.
    To 1952 αγόρασε το μισό μερίδιο της Abington Shoe Company και το 1955 το υπόλοιπο μισό καλωσορίζοντας τους γιούς του στην εταιρεία.
    Το 1965 εισήγαγαν στη βιομηχανία υποδημάτων μια πρωτοποριακή τεχνολογία η οποία είχε ως αποτέλεσμα να παράγουν πραγματικά αδιάβροχες μπότες και παπούτσια, χωρίς ραφές και κατασκευασμένα εξωτερικά από δέρμα.
    Έτσι το 1973 η οικογένεια Swartz ανέπτυξε το brand Timberand και το 1978 η εταιρεία άλλαξε το όνομά της σε The Timberland Company.
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Είδος : Παπούτσι (χαμηλό) 
    Υλικό κατασκευής :
  • Εξωτερική επένδυση: ReBOTL Ύφασμα - Συνθετικό
  • Εσωτερική επένδυση:ReBOTL Ύφασμα
  • Σόλα: Καουτσούκ
  •  
    Χρώμα : Λευκό 
    Νούμερο παπουτσιού : 41 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0

    Είδατε πρόσφατα

    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση