Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Νέες αφίξεις
Ανδρική Ένδυση
Ανδρική Υπόδηση
Γυναικεία Ένδυση
Γυναικεία Υπόδηση
Homewear
Εσώρουχα
Κάλτσες - Καλσόν
Beachwear
Προσφορές για παιδιά
Ανδρικές Προσφορές
Γυναικείες Προσφορές
Υπόδηση
Tops
T-Shirts
Σορτς - Βερμούδες
Μαγιό
Jeans
Παντελόνια
Φούτερ-Πουλόβερ
Φορέματα
Φούστες
Ζακέτες-Μπουφάν
Πουκάμισα
Brands
B
BILLABONG
BIRKENSTOCK
BJORN BORG
BLOWFISH MALIBU
I
IDER
IGI&CO
Q
QUIKSILVER
C
CAMEL ACTIVE
CAMPER
CONVERSE
COZY SOLE
CROCS
J
JACK & JONES
R
REPLAY
ROXY
D
DICKIES
DORINA
L
LACOSTE
LAURA BIAGIOTTI
S
SEIDENSTICKER
SLOGGI
STANCE
SUPERDRY
SUPERGA
E
ELEMENT
ELLESSE
M
MAMABEL
T
THE BOSTONIANS
TIMBERLAND
TOMMY HILFIGER
TRIACTION
TRIUMPH
F
FUNKY BUDDHA
N
NAUTICA
U
U.S. GRAND POLO
G
GANT
GUESS
O
OBEY
ONEILL
V
VERO MODA
H
HAPPY SOCKS
HARMONY
HELMI
P
PAREX
PEPE JEANS
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
JEANS DKNY ULTRA LOWRISE ΜΠΛΕ ΜΕ ΧΡΥΣΟ (27)
DKNY
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ-ΓΥΝΑΙΚΑ-JEANS SLIM
  • JEANS DKNY ULTRA LOWRISE ΜΠΛΕ ΜΕ ΧΡΥΣΟ (27)
  • JEANS DKNY ULTRA LOWRISE ΜΠΛΕ ΜΕ ΧΡΥΣΟ (27)
  • JEANS DKNY ULTRA LOWRISE ΜΠΛΕ ΜΕ ΧΡΥΣΟ (27)
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
JEANS DKNY ULTRA LOWRISE ΜΠΛΕ ΜΕ ΧΡΥΣΟ (27)
(122038071)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
DKNY jeans σε μπλε χρώμα με χρυσά βαψίματα!

Η εφαρμογή του είναι στενή, η γραμμή του ίσια και είναι χαμηλοκάβαλο. Είναι πεντάτσεπο και κλείνει με φερμουάρ και κουμπί το οποίο έχει εξάγωνο σχήμα.

Ένα πολύ ιδιαίτερο κομμάτι που δίνει την εντύπωση ότι είναι βαμμένο με χρυσό σπρέι και ταιριάζει περισσότερο με γήινες αποχρώσεις. Έχει θήκη για ζώνη κανονικού μεγέθους και στο πίσω μέρος υπάρχει δερμάτινο patch με το λογότυπο της DKNY σε μαύρο χρώμα. Το σχέδιό του είναι τόσο εντυπωσιακό ώστε αρκεί ένα μονόχρωμο top για να το αναδείξετε!

Συνδυάστε το με μία πολύ ψηλή γόβα και φορέστε το στην βραδινή σας έξοδο.

Η διάσημη σχεδιάστρια μόδας Donna Karan γεννήθηκε το 1949 στην Νέα Υόρκη. Το 1985 ίδρυσε τη δική της εταιρία παραγωγής ενδυμάτων DKNY. Από την αρχή της καριέρας της, στόχος υπήρξε ο συνδυασμός άνεσης και πολυτέλειας στα ρούχα και τα αξεσουάρ της.
Αυτά πρέπει να είναι πρακτικά και να μιλάνε από μόνα τους. Πιστεύει ότι κάθε σχέδιο που δημιουργεί ξεκινά και τελειώνει με το σώμα. Η Donna Karan παραμένει, μέχρι και σήμερα, η Πρόεδρος και βασική σχεδιάστρια στη DKNY.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Μέγεθος : 27 
Χρώμα : Μπλε ανοιχτό 
Ύφασμα : 99%Cotton, 1%Elastan 
Φροντίδα : Πλύσιμο στους 30 βαθμούς με όμοια χρώματα 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση