Login       Google+ Login
Νέος Λογαριασμός Ξέχασα το password Εξέλιξη Παραγγελίας   Περισσότερες Πληροφορίες

Αθλητικά Είδη

  |  

Αναλώσιμα

  |  

Αυτοκίνητο & Μηχανή

  |  

Βιβλία

  |  

Βρεφικά - Παιδικά

  |  

Δώρα

  |  

Είδη Ταξιδίου

  |  

Ένδυση & Υπόδηση

  |  

Εργαλεία & Κήπος

  |  

Ηλεκτρικές Συσκευές

  |  

Ηλεκτρονικά Παιχνίδια

  |  

Ήχος & Εικόνα

  |  

Κάβα

  |  

Καλλυντικά & Αρώματα

  |  

Λευκά Είδη

  |  

Όργανα Γυμναστικής

  |  

Παιχνίδια

  |  

Ρολόγια

  |  

Σπίτι & Διακόσμηση

  |  

Τηλεπικοινωνίες

  |  

Υπολογιστές

  |  

Φροντίδα Υγείας

  |  

Accessories

  |  

Gadgets

  |  

Pet Shop

  


 
   


ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
 Εξαντλημένο 


ΒΙΒΛΙΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ
ΒΙΒΛΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

Έκπτωση:  0.00 €  -  10%  =  0.00 €
 
   
116020048:

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

 

Γενική Περιγραφή

Αναλυτικά Χαρακτηριστικά

Σχετικά Προϊόντα
 

Η έρευνα αγοράς έχει ταυτιστεί στο μυαλό μας με ενοχλητικές ερωτήσεις, παρακολούθηση της καθημερινής μας συμπεριφοράς, μελέτη των αγοραστικών μας συνηθειών, πρόβλεψη των καταναλωτικών μας προθέσεων. Είναι όμως πράγματι έτσι;

Στο νέο τους βιβλίο που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, οι Γιώργος Σιώμκος, Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB Hellas A.E., παρουσιάζουν την έρευνα αγοράς στην πραγματική της διάσταση. Στόχος τους είναι να «αποενοχοποιήσουν» την έρευνα αγοράς από την ταμπέλα της ενόχλησης των ερωτώμενων και συγχρόνως να την ανυψώσουν στο βάθρο του «σημαντικού βοηθού» των στελεχών μάρκετινγκ τη στιγμή που πρέπει να αποφασίσουν για σημαντικά θέματα στρατηγικής μάρκετινγκ, όπως να επιλέξουν τον σωστό χρόνο που θα λανσάρουν ένα προϊόν στην αγορά, την αποδοτικότερη τοποθέτησή του, το καλύτερο δίκτυο διανομής του, τους τρόπους αύξησης του μεριδίου της επιχείρησης στην αγορά.

Στα επιμέρους κεφάλαια, περιγράφονται τα στάδια της έρευνας αγοράς και οι διαφορές μεταξύ ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας. Αναλύονται η μεθοδολογία, τα χαρακτηριστικά, τα στάδια διενέργειας, τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα της ποιοτικής έρευνας με έμφαση στις ομάδες εστίασης και στις σε βάθος συνεντεύξεις. Ξεχωριστά κεφάλαια αφιερώνονται στις προβολικές τεχνικές και τις τεχνικές παρατήρησης, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η περιγραφή της μεθοδολογίας δύο πολύ γνωστών εργαλείων λήψης αποφάσεων μάρκετινγκ τα οποία ανέπτυξε η εταιρεία ερευνών MRB Hellas: το PIMS και το PRO.MI.SE.

Από ένα βιβλίο έρευνας αγοράς σαφώς και δεν θα μπορούσε να λείψει ο σχεδιασμός ερωτηματολογίου. Έτσι, στο Κεφάλαιο 7 οι συγγραφείς παρουσιάζουν αναλυτικά τα στάδια σχεδιασμού του, προσέχοντας τις τυχόν δυσκολίες στη σύνταξή του και προτείνοντας μεθόδους διανομής του. Η διαδικασία της δειγματοληψίας και η ευρεία ρητορική που έχει αναπτυχθεί γύρω από αυτή, αποτελεί αντικείμενο ξεχωριστής ενότητας, με την έμφαση να δίνεται στην ελληνική πραγματικότητα. Ακόμη, περιγράφεται η μεθοδολογία διεξαγωγής πολιτικής έρευνας γιατί, στην πραγματικότητα, έρευνα αγοράς και πολιτική έρευνα χρησιμοποιούν την ίδια στρατηγική για την προσέλκυση του καταναλωτή ή του ψηφοφόρου. Μόνο, που στη δεύτερη περίπτωση ο αναγνώστης πρέπει να μάθει πώς να «διαβάζει/μελετά» τα ερωτηματολόγια πολιτικών ερευνών. Έτσι, στο αντίστοιχο κεφάλαιο δίνονται στοιχεία της «δεύτερης ανάγνωσης» των ερωτηματολογίων πολιτικών δημοσκοπήσεων που βοηθούν στην αξιολόγηση του πόσο «κοντά» στα πραγματικά αποτελέσματα βρίσκονται κάποιες προεκλογικές έρευνες.

Το κάθε κεφάλαιο του βιβλίου δομήθηκε χρησιμοποιώντας θεωρητικό υπόβαθρο και πρακτικά παραδείγματα. Τα παραρτήματα περιέχουν παραδείγματα με πραγματικά στοιχεία - ερωτηματολόγια και ευρήματα ερευνών μάρκετινγκ και αγοράς, παρουσίαση και σχολιασμό των ευρημάτων, ερωτήσεις τηλεφωνικής κάλπης και exit poll από τις τελευταίες βουλευτικές εκλογές.


Δείτε περισσότερα στην κατηγορία ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ και στην υποκατηγορία ΒΙΒΛΙΑ
      
  Σύνολο Ψήφων: 2

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ:     

AEG

   

AKRACING

   

AMILA

   

ARIELLI

   

AROZZI

   

ASCOT

   

BAGNARA

   

BAMBOO

   

BARTUGGI

   

BODUM

   

BODY SCULPTURE

   

BOMANN

   

BOSCH

   

CANTINARREDO

   

CATERPILLAR

   

CHATEAU DE FIEUZAL

   

CHILLYS

   

CLATRONIC

   

CORAVIN

   

COUGAR

   

COURVOISIER

   

COZY

   

DALMORE

   

DXRACER

   

EGLO

   

ESPIEL

   

FESTINA

   

FILLIERS

   

FONSECA

   

FUJITSU

   

GANT

   

GARLANDO

   

GRAHAMS

   

GUESS

   

INART

   

INTELEARN

   

IXSIR

   

JOSEPH JANOUEIX

   

KOMONO

   

LACOSTE

   

LEGEND OF KREMLIN

   

LIFE CARE

   

LOGITECH

   

MAKITA

   

NATEC

   

NEC

   

NITRO

   

OEM

   

PALACIOS ALVARO

   

PARADOX

   

PHILIPS

   

PICASSO

   

PROFI COOK

   

PULLTEX

   

SHARKOON

   

SIEMENS

   

SOLEX

   

SPIEGELAU

   

TOGOUCHI

   

TRIMAR

   

TZEVELION

   

VACU VIN

   

VERTAGEAR

   

ZACAPA

   

ΒΑΒΟΥΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

   

ΒΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

   

ΒΥΙΓΙΑΡ ΕΡΙΚ

   

ΓΙΑΝΝΑΚΑΚΗΣ ΠΑΥΛΟΣ

   

ΓΚΛΑΒΑ ΜΑΙΡΗ

   

ΔΡΙΤΣΑΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ

   

ΔΩΡΟΣΗΜΟ

   

ΖΗΣΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΣΑΒΒΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

   

ΚΑΖΑΝΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΣ

   

ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

   

ΚΑΤΣΑΡΟΣ

   

ΚΟΥΖΕΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

   

ΚΟΥΠΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

   

ΚΟΥΡΝΙΑΤΗΣ ΝΙΚΟΣ

   

ΚΤΗΜΑ ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ

   

ΚΤΗΜΑ ΣΚΟΥΡΑΣ

   

ΜΕΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

   

ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

   

ΜΟΛΝΤΒΕΡ ΑΝΕΤ, ΟΛΝΤ ΜΑΡΝΙ

   

ΝΙΑΡΧΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ

   

ΠΑΖΑΡΖΗ ΕΛΕΝΗ ΝΙΝΑ

   

ΠΑΙΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

   

ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

   

ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΛΕΥΤΕΡΗΣ

   

ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

   

ΠΕΡΙΒΟΛΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

   

ΠΙΤΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

   

ΣΛΑΤΕΡ ΑΛΑΝ, ΜΠΡΕΜΝΕΡ ΓΚΑΒΙΝ

   

ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ

   

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ

   

ΤΣΟΑ ΚΟΚ ΣΟΥΙ

   

ΦΕΣΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ:     

Σπίτι & διακόσμηση

   

Ήχος & εικόνα

   

Βιβλία

   

Ρολόγια

   

Εργαλεία

   

Αθλητικά είδη

   

Κάβα

   

Ηλεκτρονικά παιχνίδια

   

Accessories

 
 

Καθαρισμός της λίστας Last View


 

 

10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ 116020048 ΒΙΒΛΙΑ ΒΙΒΛΙΑ
8 2 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο
0.00 €

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List


Τι θα θέλατε να προσθέσουμε / βελτιώσουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα:
  
1. Προσθήκη προϊόντων super market
2. Γραφιστική ανανέωση
3. Καλύτερη εξυπηρέτηση
4. Φθηνότερες τιμές
5. Προσθήκη και άλλων brands