ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ 116020047

Εξαντλημένο
Στις σελίδες του βιβλίου Διοίκηση Αλυσίδας Εφοδιασμού & Εξυπηρέτηση Πελάτη θα βρείτε απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που αφορούν στην αποτελεσματική διαχείριση της Αλυσίδας Εφοδιασμού. Το βασικό όμως ερώτημα που απαντάται στην παρούσα έκδοση είναι πώς η στρατηγική των logistics εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της επιχείρησης και πώς μπορεί να συνεισφέρει στην εξυπηρέτηση του πελάτη και στην επίτευξη χαμηλού κόστους.
Το πρώτο μέρος του βιβλίου πραγματεύεται το σχεδιασμό, την αξιολόγηση και την επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής εφοδιασμού. Επίσης, αναλύει τα στοιχεία που συνθέτουν την εξυπηρέτηση πελάτη, τη διαδικασία εσωτερικού και εξωτερικού ελέγχου, καθώς και τις μεθοδολογίες για τμηματοποίηση στην εξυπηρέτηση πελάτη (customer service segmentation).
Το δεύτερο μέρος παρουσιάζει τη μεθοδολογία, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα-προτάσεις έρευνας στον κλάδο τροφίμων με την οποία διερευνάται η επίδραση της στρατηγικής εφοδιασμού στην εξυπηρέτηση πελάτη. Τα ερωτήματα που εξετάζονται είναι:
Μία ολοκληρωμένη έκδοση που απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και τα logistics, σε επιχειρηματίες, καθώς και σε συμβούλους επιχειρήσεων με στόχο την επίλυση καθημερινών προβλημάτων στη λειτουργία των επιχειρήσεων, όπως την εκπόνηση ερευνών για τη μέτρηση του επιπέδου εξυπηρέτησης πελάτη, τη διασύνδεση των λειτουργιών μάρκετινγκ και logistics και τη χρήση σύγχρονων στατιστικών μεθόδων.

Υποκατηγορία : | MANAGEMENT |
Συγγραφέας : | ΘΕΟΔΩΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Εκδότης : | ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ |
Αριθμός σελίδων : | 228 |
Έτος έκδοσης : | 2008 |
Μήνας έκδοσης : | 12 |
ISBN : | 978-960-351-766-5 |
Σχήμα : | 17Χ24 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |