\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ BUSINESS CLUSTERS
(116020041)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Πρόκειται για ένα βιβλίο επίκαιρο που έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία και θα είναι χρήσιμο όχι μόνο σε φοιτητές ΑΕΙ και ΤΕΙ, μεσαία και ανώτερα στελέχη ιδιωτικών επιχειρήσεων και δημοσίων φορέων, αλλά και σε νέους ή επίδοξους επιχειρηματίες που χρειάζεται να εξοικειωθούν με την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τα business clusters στη διεθνοποιημένη οικονομία. Το βιβλίο συνθέτουν δέκα κεφάλαια που εντάσσονται λειτουργικά σε τέσσερις ενότητες. Στην πρώτη ενότητα ο συγγραφέας παρουσιάζει τις θεωρητικές έννοιες της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και των 'συστημάτων καινοτομίας' και μετά τη σκιαγράφησή τους εστιάζει την προσοχή στην κατανόηση του πώς και γιατί εμφανίζεται η καινοτομία και ποια κοινωνικοοικονομικά στοιχεία επηρεάζουν τη διαδικασία της καινοτομίας σε επίπεδο εταιρίας ή οργάνωσης, όπως και σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο. Στη δεύτερη ενότητα παρουσιάζεται ο τύπος και δίνονται τα χαρακτηριστικά των Μικρο-Μεσαίων-Επιχειρήσεων οι οποίες αποτελούν τη σπονδυλική στήλη των οικονομιών στην πλειοψηφία των χωρών της υφηλίου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον κεντρικό και σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι επιχειρηματίες στις ΜΜΕ. Ο συγγραφέας παρουσιάζει την έννοια της 'εξέλιξης του ανταγωνισμού' και αναλύει τη σημασία των στρατηγικών συμμαχιών μεταξύ των επιχειρήσεων, οι οποίες ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα των ΜΜΕ με τη διάχυση γνώσης και πόρων και μπορούν να ενισχύσουν τις καινοτόμες ικανότητές τους. Στην τρίτη ενότητα αναδεικνύονται ανάγλυφα οι τρόποι με τους οποίους η ανταγωνιστικότητα και οι καινοτόμες ικανότητες των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων μπορούν να ενισχυθούν μέσα στις επιχειρηματικές συστάδες (business clusters) και προσδιορίζονται οι διασυνδέσεις μεταξύ των φορέων και πρωταγωνιστών μιας συστάδας, δηλαδή Πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα, κυβερνήσεις, αρχές και ενώσεις και η σημασία καθενός από τους παραπάνω παράγοντες στη γενικότερη επιτυχία της συστάδας και τη σχέση μεταξύ του επιχειρηματικού πνεύματος, της καινοτομίας και της επιχειρηματικής συστάδας. Στην τέταρτη ενότητα παρουσιάζονται οι Ευρωπαϊκές και Εθνικές απογραφές της καινοτομίας και εκεί προβάλλει ανάγλυφη η υστέρηση και οι αδυναμίες της Ελληνικής Οικονομίας, η οποία, εξαιτίας λανθασμένων στρατηγικών και κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών αποφάσεων πολλών δεκαετιών βρίσκεται σε απίστευτα χαμηλή θέση έναντι των υπολοίπων κρατών μελών της Ε.Ε. στους δείκτες της καινοτομίας. Το βιβλίο κλείνει εξετάζοντας τους λόγους που επιβάλλουν στη σύγχρονη διεθνοποιημένη οικονομία τις επιχειρήσεις να επανασχεδιάσουν τις οργανωτικές τους δομές συνάπτοντας στρατηγικές συμμαχίες, δίκτυα και συνεργασίες με εταιρίες απ' όλο τον κόσμο. Ο συγγραφέας περιγράφει το μοντέλο της νέας επιχείρησης που δίνει έμφαση στην ανάγκη για ευέλικτες επιχειρήσεις με συγκεκριμένους στρατηγικούς πυρήνες, επιχειρηματικά σχέδια και ξεκάθαρη επιχειρηματική ταυτότητα, με ταυτόχρονη ανάθεση σε τρίτους (outsourcing) όλων των υπολοίπων λειτουργιών της επιχείρησης. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|