ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ 116020035

Εξαντλημένο
ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Η κοινωνία διέρχεται μια περίοδο σημαντικών μεταλλαγών και διαφοροποιήσεων. Η εξέλιξη αποτελεί συνάρτηση της πολυπλοκότητας, αλλά και η πολυπλοκότητα συναρτάται με την εξέλιξη. Μετά την κατάρρευση του διπολισμού την περίοδο των ετών 1989-1990, η ανθρωπότητα βίωσε την εποχή της νέας τάξης πραγμάτων που συνοδεύθηκε από μεγάλα τεχνολογικά επιτεύγματα. Η επικράτηση του δόγματος μιας μορφής παγκοσμιοποίησης που υιοθετούσε τις παραδοχές και την αναπτυξιακή συνταγή μιας θεωρητικά ανταγωνιστικής αγοράς με παγκόσμια εμβέλεια και η απελευθέρωση της κίνησης των κεφαλαίων οδήγησαν στην εγκαθίδρυση της πεποίθησης ότι η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία αποτελούν τη βάση της δημιουργίας μιας νέας προοπτικής. Έκτοτε, η ανθρωπότητα βίωσε μια νέα πραγματικότητα με όλα τα θετικά και αρνητικά αποτελέσματα που πλέον γνωρίζουμε.
Η επιχειρηματικότητα και η καινοτομική πρωτοβουλία καλλιεργήθηκαν συστηματικά, ενώ παράλληλα εμφανίστηκαν αδιέξοδα και αντιφάσεις που βρίσκονται στη βάση μιας παρατηρούμενης ύφεσης που συχνά αγγίζει τα όρια της οικονομικής κρίσης. Για τους θιασώτες της κυρίαρχης ακόμη σήμερα αναπτυξιακής συνταγής, τα προβλήματα μπορούν να ξεπεραστούν με την εμμονή σε αυτήν και την προώθηση αλλαγών προς την κατεύθυνση που έχει επιλεγεί. Για τους πολέμιους της κυρίαρχης οικονομικής άποψης, είναι η συνταγή που είναι λανθασμένη και απαιτείται αλλαγή πολιτικής. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία δεν θα πάψουν να αποτελούν ιδιαίτερα σημαντικά και ενδιαφέροντα σημεία αναφοράς. Το παρόν βιβλίο επιχειρεί να μελετήσει τις έννοιες αυτές.
Επιχειρεί να αναδείξει το ρόλο και τη σημασία της γνώσης και της τεχνολογίας, όπως επίσης τις νέες κατευθύνσεις του μάνατζμεντ και του μάρκετινγκ. Όλα, όμως, αυτά υπό το πρίσμα μιας κοινωνικά εκδηλούμενης απαίτησης. Της απαίτησης του σεβασμού του καινοτόμου επιχειρηματία που τιμά τον τίτλο του, το λειτούργημα της επιχειρηματικής δράσης και τον εαυτό του.

Υποκατηγορία : | MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ |
Συγγραφέας : | ΓΩΝΙΑΔΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ, ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Εκδότης : | GUTENBERG |
Αριθμός σελίδων : | 329 |
Έτος έκδοσης : | 2009 |
Μήνας έκδοσης : | 1 |
ISBN : | 978-960-01-1253-5 |
Σχήμα : | 21Χ28 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Περισσότερα -
KOOLANCE QD3 FEMALE QUICK DISCONNECT NO-SPILL...
Περισσότερα -
HITACHI 500GB XMOBILE HXSMEA5001ABB BLACK USB...
Περισσότερα -
TFA 60.2005 DIGITAL ALARM CLOCK
Περισσότερα -
ΟΘΟΝΗ SAMSUNG LC34G55TWWRXEN 34 LED QHD 165HZ...
Περισσότερα -
BODYDRESS TRIUMPH MAGIC WIRE LITE WYOB ΓΚΡΙ Κ...
Περισσότερα -
ESPERANZA EHC009W WALL CLOCK DETROIT WHITE
Περισσότερα -
TRANSCEND JM4GDDR2-8K DDR2 4GB (2X2GB) PC6400...
Περισσότερα -
T-SHIRT JACK & JONES JORCOPENHAGEN PHOTO 1222...
Περισσότερα -
ΜΑΡΟΥΛΙ ROMANA BIONDA LENTISSIMA
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |