Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ 108213428

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 27.00 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 30.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 30.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
108213428
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Υπάρχουν στιγμές κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός οργανισμού όπου οι προσπάθειες των Δημοσίων Σχέσεων (PR) μπορούν να σηματοδοτήσουν τη διαφορά μεταξύ της επιτυχίας και της αποτυχίας ενός εμπορικού ονόματος.

Η προσέγγιση του βιβλίου στον σχεδιασμό ολοκληρωμένων εκστρατειών ξεκινά με την προϋπόθεση ότι, ενώ υπάρχουν πολλές έγκυρες επιλογές που μπορούν να ακολουθήσουν τα στελέχη των δημοσίων σχέσεων, δεν δημιουργούνται όλες με τον ίδιο τρόπο. Βάσει αυτής της προσέγγισης εγείρεται το ακόλουθο ερώτημα: Πώς μπορούν τα στελέχη να θέσουν στόχους και να επιλέξουν στρατηγικές και μεθόδους που χρησιμεύουν ως βάση για την ανάπτυξη επιτυχημένων και ηθικών εκστρατειών;

Δίνοντας έμφαση στα εργαλεία που απαιτούνται για την εργασία στον κλάδο των Δημοσίων Σχέσεων, το βιβλίο παρέχει στους αναγνώστες μια πρακτική εισαγωγή στη δημιουργία επιτυχημένων, ολοκληρωμένων εκστρατειών δημοσίων σχέσεων. Για την πληρέστερη κατανόηση των ανωτέρω, παρουσιάζονται έρευνες που ενσωματώνουν πραγματικές και ολοκληρωμένες εκστρατείες.

Οι συγγραφείς αναλύουν το μοντέλο ROSTIR [Έρευνα/Διάγνωση (Research), Στόχοι (Objectives), Στρατηγικές (Strategy), Τακτικές (Tactics), Εφαρμογή (Implementation) και Αναφορά/ Αξιολόγηση (Reporting)], καθώς και το μοντέλο PESO [πληρωμένα (paid), κερδισμένα (earned), κοινόχρηστα (shared) και ιδιόκτητα (owned) μέσα ενημέρωσης], για να δείξουν στους φοιτητές και τους επαγγελματίες πώς να σχεδιάζουν αποτελεσματικά και να αξιοποιούν όλους τους πόρους που έχουν στη διάθεσή τους για τη δημιουργία επιτυχημένων εκστρατειών.

Η παρούσα έκδοση δίνει έμφαση στη σημασία των πρωτοβουλιών πολυμορφίας και διδάσκει στους αναγνώστες πώς να ενσωματώνουν μια διαπολιτισμική προσέγγιση στις στρατηγικές δημοσίων σχέσεων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ 
Σελίδες : 416 
ISBN : 978-618-5705-28-2 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2025 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση