Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΔΥΣΤΟΠΙΚΟ ΠΟΛΥΠΟΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟ 108209338

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΔΥΣΤΟΠΙΚΟ ΠΟΛΥΠΟΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 9.54 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 10.60€ 
Προτεινόμενη λιανική 10.60 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΔΥΣΤΟΠΙΚΟ ΠΟΛΥΠΟΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
108209338
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο τουρισμός αποτελεί ένα διεθνές κοινωνικοπολιτικό φαινόμενο που διαθέτει πολύπλευρες πτυχές σε έναν κόσμο δυστοπικό-πολυπολικό. Μέσα στη νέα τάξη πραγμάτων που εξελίσσεται με μια ροή αστάθειας, ο τουρισμός ως θεσμός παγκόσμιας εμβέλειας μπορεί να συμβάλει, εκτός από τον ψυχαγωγικό τομέα, και σε άλλα επίπεδα της διεθνούς σκηνής. Σήμερα που η ανάπτυξη επιδιώκεται να βαδίσει πάνω στις ράγες της αειφορίας και της ανθεκτικότητας, ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει έναν σημαντικό παράγοντα προς αυτόν τον ελπιδοφόρο δρόμο του πλανήτη μας, συσχετιζόμενος με το περιβάλλον, την κοινωνία, την οικονομία και τον πολιτισμό.

Όμως, εκτός αυτού, ο τουρισμός μπορεί να προσφέρει μέσα από τη δημόσια διπλωματία ένα «χαρτί» συνεργασίας, σύμπραξης και ειρήνης μεταξύ χωρών, οργανισμών αλλά και ομάδων, δημιουργώντας ένα μέτρο εμπιστοσύνης στο πλαίσιο ζητημάτων ελάσσονος πολιτικής (low politics).

Το παράδειγμα της τουριστικής ακτοπλοϊκής σύνδεσης Ελλάδας και Τουρκίας, σύμφωνα με τη «Διακήρυξη των Αθηνών» για το 2024 αλλά και για το 2025, αποτελεί ένα υποσχόμενο πλαίσιο δομής θετικών σχέσεων μεταξύ των δύο γειτόνων, σε μια περίοδο κατά την οποία οι σχέσεις των δύο χωρών δεν είναι και απολύτως ειρηνικές.

Η Ρόδος αποτελεί έτσι ένα σχετικό πεδίο έρευνας (case study) και δράσης που αποδεικνύει το επιτυχές του εγχειρήματος μεταξύ των δύο διαφορετικών μερών.

Το βιβλίο μελετάει αυτή την προσέγγιση στη βάση της «τουριστικής διπλωματίας», ως έναν μοχλό ηρεμίας και εποικοδομητικής συνεννόησης μέσα στο πνεύμα του διεθνούς δικαίου και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, και στοχεύει να ανοίξει ορίζοντες τόσο στον τουριστικό χώρο όσο και σε θέματα συσχετιζόμενα με την εξωτερική πολιτική.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 190 
ISBN : 978-960-02-4512-7 
Σχήμα : 14Χ21 
Σειρά : ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2025 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση