Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ Σ.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΘΗΤΩΝ 108207249

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ Σ.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΘΗΤΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 14.31 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 15.90€ 
Προτεινόμενη λιανική 15.90 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ Σ.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΘΗΤΩΝ
108207249
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Η παρούσα μελέτη εξετάζει τον ρόλο των εκπαιδευτικών και του μαθήματος του Σ.Ε.Π. στον καθορισμό των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών επιλογών των αλλοδαπών μαθητών.

Ο κοινωνιολογικός προβληματισμός, στον οποίο συμβάλλει η παραπάνω διερεύνηση, αφορά στον τρόπο με τον οποίο η εκπαίδευση καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τις επαγγελματικές και κοινωνικές δυνατότητες ανέλιξης των ανθρώπων. Το θεωρητικό υπόβαθρο της διδακτορικής διατριβής στηρίζεται σε μια σύνθεση των βασικών στοιχείων των κοινωνιολογικών θεωρήσεων πάνω στην εκπαίδευση και τις επαγγελματικές επιλογές.

Η μελέτη βασίστηκε στην ποιοτική μέθοδο έρευνας και στη διενέργεια σαράντα τεσσάρων ημι-δομημένων συνεντεύξεων με εκπαιδευτικούς από Ημερήσια Δημόσια Γενικά Λύκεια της Κεντρικής και Νότιας Εύβοιας.

Η διατριβή συμπεραίνει ότι αντικειμενικές (τρόπος λειτουργίας στην τάξη, χρήση γλώσσας από τους αλλοδαπούς μαθητές, υποβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού από την πολιτεία, οικονομική κρίση) και υποκειμενικές (πρότερες εμπειρίες των εκπαιδευτικών, αντιλήψεις για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, στερεότυπα και προκαταλήψεις, άτυπη σχέση με τους αλλοδαπούς μαθητές) παράμετροι συμβάλλουν στη διαμόρφωση αξιών από την πλευρά των εκπαιδευτικών οι οποίες δεν τους επιτρέπουν να αντιληφθούν και να αποδεχθούν τον ιδιαίτερο ρόλο τους στον καθορισμό των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών επιλογών από τους αλλοδαπούς μαθητές. Επιπρόσθετα, από την μελέτη προκύπτει ότι το μάθημα του Σ.Ε.Π. δεν συνιστά σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης των εν λόγω επιλογών.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 246 
ISBN : 978-960-02-4458-8 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2025 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση