Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ 108206768

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 34.20 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 38.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 38.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
108206768
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Πρακτικός Οδηγός Ευαισθητοποίησης με Ηθικά Διλήμματα και Παραδείγματα από τη Συμβουλευτική Ψυχοθεραπευτική Πράξη.

Η άσκηση ενός επαγγέλματος στον χώρο της ψυχικής υγείας είναι ένα πεδίο ανεξάντλητων καθημερινών προκλήσεων και ηθικών διλημμάτων. Τόσο οι ασκούμενοι, όσο και οι έμπειροι επαγγελματίες (ψυχολόγοι, ψυχίατροι, κοινωνικοί λειτουργοί, κ.ά.) γνωρίζουν καλά ότι η επαφή με τον εξυπηρετούμενο πελάτη είναι μια συνθήκη δύσκολη, απαιτητική και συχνά απρόβλεπτη.

Με έμφαση στην πρακτική επεξεργασία πολυάριθμων ηθικών διλημμάτων και μελέτης περιπτώσεων ως αποτέλεσμα πολυετούς εποπτείας και αναστοχαστικής εργασίας στο πλαίσιο άσκησης του επαγγέλματος ψυχολόγου, το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα πολύ μεγάλο κενό στην ελληνική επιστημονική βιβλιογραφία. Αποτελεί ένα πρωτότυπο εγχείρημα που με απλή και κατανοητή γλώσσα συζητά όλες τις βασικές δεοντολογικές περιοχές της κλινικής, συμβουλευτικής και ψυχοθεραπευτικής πράξης, πέρα και πίσω από τις τυπικές και προφανείς γραμμές των κωδίκων δεοντολογίας.
Με αφετηρία τους έγκριτους κώδικες δεοντολογίας οδηγεί εύστοχα τον αναγνώστη σε δημιουργικό αναστοχασμό και επιχειρεί απαντήσεις για ζητήματα όπως το πλαίσιο συνεργασίας, το απόρρητο, οι αμοιβές, οι διπλές σχέσεις, η αυτοαποκάλυψη, η χρήση της τεχνολογίας, κ.ά.

Παρέχει πλούσιο πρόσθετο υλικό για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη και συγκεντρώνει σε ένα σύγχρονο εγχειρίδιο δεοντολογίας όλα όσα οι επαγγελματίες και οι φοιτητές της ψυχικής υγείας και των κοινωνικών επαγγελμάτων θέλουν να ρωτήσουν.

Αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο και έναν πολύτιμο οδηγό, τόσο για εκπαιδευόμενους και εν δυνάμει επαγγελματίες, όσο και για κάθε μάχιμο επαγγελματία στον χώρο της ψυχικής υγείας και όχι μόνον.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 
Σελίδες : 432 
ISBN : 978-960-452-369-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Φεβρουάριος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση