Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΚΑΙ ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ 108205570

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΚΑΙ ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 18.13 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 20.14€ 
Προτεινόμενη λιανική 20.14 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΚΑΙ ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ
108205570
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ

Στόχος αυτού του βιβλίου είναι να μελετήσει τον ξένο και τους τρόπους υποδοχής του από τους γηγενείς, μέσα από μια σειρά δραματικών έργων και θεατρικών παραστάσεων της αθηναϊκής σκηνής των αρχών του 21ου αιώνα. Εκκινώντας από φιλοσοφικές και κοινωνιολογικές παρατηρήσεις των Jacques Derrida, Richard Kearney, Bernhard Waldenfels και Zygmunt Bauman, εξετάζεται η πολύσημη έννοια του ξένου και τα ερωτήματα που εγείρονται γύρω από τη φύση του, η παρουσία του κατά τη νεωτερική και μετανεωτερική εποχή και ο ρόλος του στην πολιτική της ταυτότητας.

Στο επίκεντρο μελέτης τίθεται η ταυτότητα του ξένου ως μετανάστη και οι διάφορες πτυχές του μεταναστευτικού και προσφυγικού φαινομένου, υπό το πρίσμα σύγχρονων δραματικών κειμένων και παραστάσεων του θεάτρου του πραγματικού, δραματουργών και σκηνοθετών όπως οι Ανέστης Αζάς, Βασίλης Κατσικονούρης, Dennis Kelly, Anders Lustgarten, Γιολάντα Μαρκοπούλου, Παναγιώτης Μάντης, Χρύσα Σπηλιώτη. Πρόδρομος Τσινικόρης, Γιάννης Τσίρος κ.ά.

Δια μέσου του φιλοσοφικού, κοινωνιολογικού, δραματικού και σκηνικού λόγου, ανιχνεύονται, επίσης, αφιλόξενες πρακτικές αντιμετώπισης του ξένου, ως απόρροια της σύνδεσης της ξενοφοβίας με τον εθνικισμό, τον ρατσισμό και τον κουλτουρισμό, καθώς και οι διαφορετικές τροπικότητες της φιλοξενίας, όπως η υπό όρους και απροϋπόθετη φιλοξενία, η φιλοξενία της περίσσειας και το εξομοιωτικό μοντέλο της φιλοξενίας. Ερευνάται, τέλος, η σκηνική αποτύπωση της θεματολογίας του ξένου και ο αντίκτυπός της στην κοινωνία, μέσω της καταγραφής και αξιολόγησης σχετικών παραστάσεων των αθηναϊκών θεάτρων του 21ου αιώνα, της μελέτης του διαπολιτισμικού θεάτρου και της εξέτασης του τρόπου με τον οποίο η σκηνική απεικόνιση ζητημάτων ξενότητας συμβάλλει στην αναθεώρηση προσωπικών και συλλογικών αντιλήψεων απέναντι στον ξένο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ 
Σελίδες : 286 
ISBN : 978-960-322-762-5 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση