Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΠΛΑΤΩΝ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΦΑΙΔΡΟΣ 108205418

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΛΑΤΩΝ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΦΑΙΔΡΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 8.99 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 9.99€ 
Προτεινόμενη λιανική 9.99 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΠΛΑΤΩΝ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΦΑΙΔΡΟΣ
108205418
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Συμπόσιο. Ένα από τα πιο σπουδαία έργα του Πλάτωνα, έχει χαρακτηριστεί ως το πιο ολοκληρωμένο δοξαστικό του έρωτα. Η ιστορία εκτυλίσσεται στο σπίτι του νεαρού ποιητή Αγάθωνα, ο οποίος μόλις έχει κερδίσει στους τραγικούς αγώνες με την πρώτη του τραγωδία. Εκεί παρευρίσκονται εκλεκτά μέλη της αθηναϊκής κοινωνίας. Τα πρόσωπα του διαλόγου, εκτός από τον Σωκράτη, είναι ο Αγάθων, ο Φαίδρος, ο Παυσανίας, ο Ερυξίμαχος, ο Αριστοφάνης και ο Αλκιβιάδης, που καταφτάνει στο τέλος. Οι συμποσιαστές βρίσκονται σε μια ευχάριστη και χαλαρή διάθεση και από φασίζουν να εγκωμιάσουν τον έρωτα.. Έτσι παίρνουν ένας ένας το λόγο πλέκοντας το εγκώμιο του έρωτα. Καθένας από τους λόγους χαρακτηρίζει και αυτόν που τον εκφωνεί ενώ συγχρόνως δίνει νέα οπτική στο θέμα.

Τελευταίος μιλά ο Σωκράτης με το λόγο του να αποτελεί τον πυρήνα του Συμποσίου. Αφηγείται μια συζήτηση που είχε με μια σοφή ιέρεια, τη Διοτίμα από τη Μαντίνεια. Αυτή υποστηρίζει ότι ο έρωτας αναζητεί το κάλλος και αφού και το αγαθό είναι ωραίο, αναζητεί και το αγαθόν. Γι αυτό ωστόσο δεν είναι ούτε αισχρός ούτε κακός, αλλά δαίμονας, ένα πνεύμα που ζει μεταξύ θεών και θνητών και βρίσκεται ανάμεσα στο καλό και στο αισχρό (άσχημο), το αγαθό και το κακό. ...

Φαίδρος. Το έργο αυτό σχετίζεται με το Συμπόσιο τόσο θεματολογικά, αφού θέμα συζήτησης είναι ξανά ο έρωτας και η ομορφιά, όσο και ως προς το γεγονός ότι στο λόγο των ρητόρων αντιπαραβάλλεται η διαλεκτική του Σωκράτη. Ο Πλάτωνας κατορθώνει να συνδυάσει το θέμα αυτό με μια εξέταση της ψυχολογίας του έρωτα, καταλήγοντας να περιγράψει με τη βοήθεια του μύθου και της αλληγορίας τις ιδέες ως αντικείμενα υπερβατικής συγκίνησης και, στην πραγματικότητα, μυστικής θέασης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΡΟΔΑΞ 
Μετάφραση : ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑΣΟΣ, ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ 
Σελίδες : 318 
ISBN : 9772945226265 
Σχήμα : 17Χ23,5 
Σειρά : ΧΡΥΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2025 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση