ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΕΡΓΟ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ 108204482

Παράδοση σε 4-6 μέρες

Έχει διαπιστωθεί από δημοσιευμένες ερευνητικές προσπάθειες, ότι οι πειραματικές προσεγγίσεις σε πραγματικά αλλά και σε εικονικά εργαστηριακά περιβάλλοντα συνεισφέρουν αποτελεσματικά στην εννοιολογική αλλαγή των πρακτικό - βιωματικών αντιλήψεων των μαθητών. Οι μαθητές βοηθιούνται να ξαναχτίσουν νέες γνώσεις επιτυγχάνοντας έτσι τον εκπαιδευτικό στόχο.
Η δραστική τεχνική βελτίωσή των ηλεκτρονικών υπολογιστών έχει οδηγήσει στην ευρεία διάδοσή τους στη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης στα σχολεία.
Στο παρόν βιβλίο διερευνώνται και καταγράφονται οι αντιλήψεις των μαθητών της Γ’ Λυκείου σχετικά με τις έννοιες του έργου και της ενέργειας πριν και μετά από διδακτική παρέμβαση στην οποία υποβλήθηκαν. Σε αυτή την διδακτική παρέμβαση χρησιμοποιήθηκαν προσομοιώσεις σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές (εικονικά πειράματα) κ με σκοπό την εννοιολογική κατανόηση και αλλαγή.

Εκδότης : | ΟΣΕΛΟΤΟΣ |
Σελίδες : | 132 |
ISBN : | 978-618-205-674-5 |
Σχήμα : | 21Χ28 |
Μήνας έκδοσης : | Δεκέμβριος |
Έτος έκδοσης : | 2024 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ ΛΥ...
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ ADIDAS PERFORMANCE ESSENTIAL STAR ΜΑ...
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ ASICS JOLT 4 GS ΜΑΥΡΟ/ΛΑΪΜ (USA:7, E...
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ NEW BALANCE GM500 ΜΑΥΡΟ (USA:10.5, ...
Περισσότερα -
ΜΠΛΟΥΖΑ NIKE TRAINING DF COTTON TEE ΜΑΥΡΟ (S)
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |