ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΜΕ 108203743
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΠΩΣ ΤΟ 2015 ΤΟ ΝΑΙ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΟΧΙ
Το βιβλίο ερευνά τον ρόλο των ΜΜΕ στα σύγχρονα δημοψηφίσματα, ιδιαίτερα εκείνα που αφορούσαν τις σχέσεις ορισμένων χωρών με την Ε.Ε. Εξετάζονται κυρίως τα δημοψηφίσματα σε Ιρλανδία (2008), Μ. Βρετανία (2016), Ιταλία (2016) και Ελλάδα (2015).
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο ελληνικό δημοψήφισμα, καθώς το ερχόμενο καλοκαίρι συμπληρώνονται 10 χρόνια από τη διεξαγωγή του. Για τον σκοπό αυτό αξιοποιούνται τα αποτελέσματα έρευνας για τη στάση των ΜΜΕ, η οποία πραγματοποιήθηκε υπό την επιστημονική ευθύνη του συγγραφέα με ομάδα συνεργατών του. Ακολούθως, αναλύεται η αντίφαση μεταξύ της στάσης των κυρίαρχων ΜΜΕ, τα οποία υποστήριξαν εντόνως το «Ναι», και της στάσης του εκλογικού σώματος το οποίο τελικώς ψήφισε με μεγάλη πλειοψηφία υπέρ του «Όχι».
Είδατε πρόσφατα
-
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΜΕ
Περισσότερα -
EASTPAK ΒΑΛΙΤΣΑ TRANSFER Μ MONO ΜΠΛΕ
Περισσότερα -
ΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ SHINY ΜΕ 4 ΕΞΟΔΟΥΣ USB ...
Περισσότερα -
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΖΥΓΑΡΙΑ ΜΠΑΝΙΟΥ OMRON HN-289
Περισσότερα -
ΤΡΟΜΠΑ ADIDAS PERFORMANCE AIR PUMP ΚΟΚΚΙΝΗ
Περισσότερα -
AFRICAN GOTHIC-ΟΤΑΝ ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ ΚΛΑΙΝΕ
Περισσότερα -
ΦΟΡΜΑΚΙ MINERVA ΧΩΡΙΣ ΜΑΝΙΚΙ 2ΤΜΧ ΡΟΖ-ΛΕΥΚΟ (...
Περισσότερα -
ΦΟΥΡΝΟΣ ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΩΝ SEVERIN MW 7897
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ NIKE DOWNSHIFTER 6 MSL ΜΠΛΕ ΣΚΟΥΡΟ/Λ...
Περισσότερα -
ΖΑΚΕΤΑ HELLY HANSEN DAYBREAKER BLOCK MICROFLE...
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


