ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΜΕ 108203743

Παράδοση σε 2-3 μέρες

ΠΩΣ ΤΟ 2015 ΤΟ ΝΑΙ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΟΧΙ
Το βιβλίο ερευνά τον ρόλο των ΜΜΕ στα σύγχρονα δημοψηφίσματα, ιδιαίτερα εκείνα που αφορούσαν τις σχέσεις ορισμένων χωρών με την Ε.Ε. Εξετάζονται κυρίως τα δημοψηφίσματα σε Ιρλανδία (2008), Μ. Βρετανία (2016), Ιταλία (2016) και Ελλάδα (2015).
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο ελληνικό δημοψήφισμα, καθώς το ερχόμενο καλοκαίρι συμπληρώνονται 10 χρόνια από τη διεξαγωγή του. Για τον σκοπό αυτό αξιοποιούνται τα αποτελέσματα έρευνας για τη στάση των ΜΜΕ, η οποία πραγματοποιήθηκε υπό την επιστημονική ευθύνη του συγγραφέα με ομάδα συνεργατών του. Ακολούθως, αναλύεται η αντίφαση μεταξύ της στάσης των κυρίαρχων ΜΜΕ, τα οποία υποστήριξαν εντόνως το «Ναι», και της στάσης του εκλογικού σώματος το οποίο τελικώς ψήφισε με μεγάλη πλειοψηφία υπέρ του «Όχι».

Είδατε πρόσφατα
-
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΜΕ
Περισσότερα -
ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΩΣ ΠΕΔΙΟ Μ...
Περισσότερα -
ΑΞΕΣΟΥΑΡ 3DS 12ΤΜΧ PAIR&GO PREMIUM PACK BLACK
Περισσότερα -
KINGSTON SDCA3/16GB 16GB MICRO SDHC UHS-I U3 ...
Περισσότερα -
ΤΡΟΛΕΥ - ΤΣΑΝΤΑ ΝΗΠΙΟΥ ΟΒΑΛ NINJA POWER TURTL...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |