Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΧΑΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΗΛΙΑ ΚΕΦΑΛΑ 108203672

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΧΑΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΗΛΙΑ ΚΕΦΑΛΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 18.09 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 20.10€ 
Προτεινόμενη λιανική 20.10 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΧΑΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΗΛΙΑ ΚΕΦΑΛΑ
108203672
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Διαβάζοντας ποίηση ο αναγνώστης εισέρχεται σε έναν κόσμο έγχρωμο, σε έναν κόσμο όπου το χρώμα, λιγότερο ή περισσότερο, πιο έντονο ή πιο άτονο, "στιγματίζει" το περιβάλλον - άλλωστε τίποτα στη φύση δεν είναι άχρωμο. Ο επαρκής αναγνώστης καταδύεται στον πολύχρωμο βυθό, περιπλανιέται σε εικονοποιημένες σκέψεις και αναδύεται συναισθηματικά εμπλουτισμένος, αφού το χρώμα είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το συναίσθημα. Στην παρούσα μελέτη αποκαλύπτεται η ποιητική των χρωμάτων στα ποιήματα χάικου που εμπεριέχονται στα τρία έργα του Ηλία Κεφάλα "Το έρημο λυκόφως", "Σιωπητήριο χιονιού" και "Τα χάικου των αιώνιων εποχών".

Καταγράφονται εδώ χρωματικά ονόματα και ρηματικοί τύποι, που εκχέουν χρώμα, και αναλύονται οι σημασιοσυντακτικές δομές τους. Τα επίθετα, κυρίως χρωματικοί δείκτες, μελετώνται σημασιολογικά, μορφολογικά και στις συνάψεις τους με ουσιαστικά και ερευνάται η εικονοποιητική τους δύναμη. Παράλληλα, προσεγγίζονται σημασιοσυντακτικά τα ουσιαστικά, έμμεσοι χρωματικοί όροι, με αντικείμενα αναφοράς ανήκοντα σε άλλα θεματικά πεδία, των οποίων η συνεισφορά στον χρωματισμό της εικόνας έγκειται στο φυσικό/τυπικό χρώμα του αντικειμένου/σημαινομένου. Διαπιστώνεται η εικονοποιητική δύναμη των χρωματικών όρων που δημιουργούν έναν κόσμο έγχρωμο και όχι ασπρόμαυρο και εξωτερικεύουν συνάμα την ψυχική διάθεση του γράφοντος. Έτσι η θλίψη και η μελαγχολία συνάδει με σκούρα και μουντά χρώμα, ενώ η χαρά και η ευφροσύνη με λαμπερά και φωτεινά χρώματα. Γίνεται, επίσης, αντιληπτή η κυριαρχία των φυσικών χρωμάτων, εφόσον οι έμμεσοι χρωματικοί όροι είναι περισσότεροι από τους άμεσους. Αλλωστε στα χάικου ο ποιητής συλλαμβάνει και αιχμαλωτίζει το ακαριαίο συμβάν στη φύση. Αναμφίβολα οι χρωματικοί δείκτες είναι σημαντικοί στις τρεις συλλογές χάικου για την ποιητική τους δύναμη στην απεικόνιση και αισθητοποίηση ψυχικών καταστάσεων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ 
Σελίδες : 192 
ISBN : 978-960-656-239-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση