Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 108203513

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Δωρεάν Παράδοση
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 83.25 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 92.50€ 
Προτεινόμενη λιανική 92.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
108203513
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Όραμα, αποστολή, στόχοι, σχεδιασμός, εφαρμογή, αξιολόγηση: Βήματα απαραίτητα για τη διαμόρφωση του στρατηγικού μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, προκειμένου αυτή να οδηγηθεί στην επιτυχία.

Με τον όρο στρατηγικό μάρκετινγκ αναφερόμαστε, εκτός των άλλων, σε έναν ευρύτερο τρόπο επιχειρηματικής σκέψης, ο οποίος καταφέρνει να αμφισβητήσει την επικρατούσα άποψη περί παντοδυναμίας των μεγάλων επιχειρήσεων και να καθοδηγήσει αδύναμες φαινομενικά επιχειρήσεις προς την ανάπτυξη και την ευημερία.

Η στρατηγική και το μάρκετινγκ είναι συνεπώς έννοιες στενά συνδεδεμένες στον τομέα των επιχειρήσεων, μιας που η στρατηγική αποτελεί προϋπόθεση για την ανάπτυξη και υλοποίηση ισχυρών και επιτυχών επιλογών μάρκετινγκ.

Οι αρχές του στρατηγικού μάρκετινγκ συγκεκριμένα αντλούν από τις στρατηγικές που ακολούθησαν μεγάλοι στρατηλάτες του παρελθόντος στο πεδίο της μάχης (Μέγας Αλέξανδρος, Ναπολέων κ.ά.), αλλά και από καταγραφές κατοπινών στρατιωτικών και θεωρητικών του πολέμου (Κλάουζεβιτς, Χαρτ κ.λπ.). Οι στρατηγικές κινήσεις για τη νίκη, η προετοιμασία των στρατευμάτων, η ανάγνωση και η ερμηνεία των σινιάλων του αντιπάλου, η εμψύχωση στα πεδία της μάχης, η εκμετάλλευση των έμφυτων πλεονεκτημάτων και η ανατροπή των νόμων της φυσικής είναι στοιχεία που πρωτίστως χρησιμοποιήθηκαν για να υπάρξουν νίκες που έμειναν στην παγκόσμια ιστορία. Το μάρκετινγκ είναι ομοίως ένας πόλεμος, αφενός για τη διασφάλιση του μεριδίου της αγοράς που έχει μια επιχείρηση και αφετέρου για τη διεύρυνσή του προσελκύοντας νέους πελάτες. Είναι μια αέναη προσπάθεια για την κατάκτηση της αγοράς που διαρκώς αλλάζει χαρακτηριστικά και συνθήκες λειτουργίας, ένας συνεχής αγώνας για την ικανοποίηση καταναλωτών των οποίων οι ανάγκες είναι διαρκώς μεταβαλλόμενες όχι μόνο λόγω προσωπικών επιλογών αλλά και λόγω αλλαγών των οικονομικών, νομικών, πολιτισμικών, τεχνολογικών, πολιτικών και λοιπών δεδομένων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
Σελίδες : 840 
ISBN : 978-960-645-640-4 
Σχήμα : 21Χ30 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση