Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ 108201249

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 8.69 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 9.66€ 
Προτεινόμενη λιανική 9.66 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ
108201249
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΠΟ ΤΟ Α ΩΣ ΤΟ Ω

Η αυτοπεποίθηση είναι η πίστη στον εαυτό μας και η θετική εκτίμηση που έχουμε για τις ικανότητες και τις αξίες μας.

Καθώς η αυτοπεποίθηση καλλιεργείται, χρειάζεται να είμαστε κοντά στα παιδιά και να τα βοηθάμε να μπορούν να πιστεύουν στον εαυτό τους. Τα παραμύθια αποτελούν πάντα ένα καλό μέσο για να περάσουμε στα παιδιά αξίες και ηθικούς κανόνες και να τα βοηθήσουμε να καλλιεργήσουν την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμησή τους.

Τα συγκεκριμένα παραμύθια εστιάζουν σε όλα όσα χρειάζεται ένα παιδί για να αποκτήσει αυτοπεποίθηση και αυτά είναι η αγάπη και η πίστη για τον εαυτό, η προσπάθεια, η γνώση, η αναγνώριση των ικανοτήτων και δυνατοτήτων του και φυσικά η απουσία σύγκρισης του παιδιού με άλλα άτομα. Οι ήρωες του βιβλίου είναι πάντα μικροί ή μικρούληδες επειδή βοηθούν τα παιδιά να ταυτιστούν ασυνείδητα μαζί τους και να κατανοήσουν έτσι πως και εκείνα μπορούν να τα καταφέρουν. Υπάρχουν παραμύθια με μικρούς ήρωες που δεν είχαν αυτοπεποίθηση και τα καταφέρανε, αλλά και μικροί ήρωες που είχαν από την αρχή αυτοπεποίθηση που και αυτοί αρέσουν στα παιδιά.

Εκτός, όμως, από τα παραμύθια ένα παιδί μαθαίνει να αγαπά και να εκτιμά τον εαυτό του όταν έχει δίπλα του έναν ενήλικα που πιστεύει πως μπορεί να τα καταφέρει. Δεν υπάρχουν λάθη, υπάρχουν εμπειρίες. Ας κοιτάζουμε στα θετικά και όχι στα αρνητικά, σε αυτά που τα παιδιά καταφέρνουν και όχι σε αυτά που δεν τα πήγανε και τόσο καλά.

Τα παιδιά δεν ξέρουν ποια είναι, μαθαίνουν ποια είναι μέσα από τις ταμπέλες που τους βάζουμε εμείς. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τους βάζουμε ταμπέλες είτε θετικές είτε αρνητικές. Είναι προτιμότερο πάντα να μιλάμε για συγκεκριμένες συμπεριφορές που είναι επιτρεπτές ή όχι.

Κάθε παιδί δικαιούται ένα όμορφο και ασφαλές περιβάλλον και εμείς ως ενήλικες έχουμε την υποχρέωση να τους το προσφέρουμε.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΞΥΓΟΝΟ 
Σελίδες : 110 
ISBN : 978-960-9646-35-2 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση