ΨΗΦΙΑΚΟ ΘΕΑΤΡΟ 108199841

Παράδοση σε 2-3 μέρες

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΗΠΑ ΚΑΙ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ 1990-2020
Το Ψηφιακό Θέατρο: η δημιουργία και η σημασία των πολυμεσικών παραστάσεων (ΗΠΑ & Ηνωμένο Βασίλειο 1990-2020) της Nadja Masura αποτελεί μια σημαντική συνεισφορά στην έρευνα και τη μελέτη του ψηφιακού θεάτρου.
Στο βιβλίο αναλύεται εις βάθος και εμπεριστατωμένα η επίδραση των ψηφιακών τεχνολογιών στην αναπαράσταση της πραγματικότητας και η αλληλεπιδραστική σχέση μεταξύ σκηνής και πλατείας. Υπό την επιστημονική επιμέλεια της Μαρίας Κλαδάκη και του Κωνσταντίνου Μαστροθανάση για την ελληνική γλώσσα, διερευνάται η ενσωμάτωση των ψηφιακών και αναδυόμενων τεχνολογιών σε θεατρικές και πολυμεσικές παραστάσεις, αναδεικνύοντας την επίδραση της τεχνολογικής διαμεσολάβησης στη σκηνογραφία, την υποκριτική, τη συγγραφή και την ουσία της ζωντανής παράστασης. Μέσα από μελέτες περίπτωσης εξετάζεται η σύνδεση μεταξύ ψηφιακών και φυσικών στοιχείων στο θέατρο, με στόχο την εξοικείωση του αναγνώστη με σύγχρονες πρακτικές και καινοτόμες τεχνικές.
Το πρωτοποριακό αυτό έργο πραγματεύεται μια ολοκληρωμένη σειρά θεμάτων που αφορούν στις παραστατικές τέχνες την ψηφιακή εποχή, συγκροτώντας ένα θεμελιώδες βοήθημα για ακαδημαϊκούς, επαγγελματίες, σπουδαστές και λάτρεις του χώρου. Παράλληλα το έργο εμπλουτίζεται με το πρώτο γλωσσάρι εννοιών και όρων του ψηφιακού θεάτρου, το οποίο συντάχθηκε από τους επιμελητές της έκδοσης για την ενίσχυση της επικοινωνίας και της κατανόησης στον ελληνικό πολιτιστικό χώρο.

Είδατε πρόσφατα
-
ΨΗΦΙΑΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Περισσότερα -
ΚΟΛΙΕ ΠΟΛΥΣΕΙΡΟ ΜΕ ΧΑΝΤΡΕΣ
Περισσότερα -
ΟΡΙΖΟΝΤΙΟΣ ΚΑΤΑΨΥΚΤΗΣ 245LT HISENSE FC325D4AW...
Περισσότερα -
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΑΣ ELCO DURO GLASS 80 L ...
Περισσότερα -
ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ: Η ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΝΕΛΣ...
Περισσότερα -
BENQ TW523 WXGA
Περισσότερα -
ΤΡΙΜΜΕΡ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ PHILIPS HP6393/00
Περισσότερα -
ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ
Περισσότερα -
HIKVISION DS-2CD2655FWD-IZS CAMERA IP BULLET ...
Περισσότερα -
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ 21 ΚΑΙ Η ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ ΤΟΥ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |