Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ 108199803

Παράδοση σε 4-6 μέρες

Ή ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΙΔΡΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Η διαφήμιση έχει χαρακτηριστεί από τον επικοινωνιολόγο Marshall McLuhan ως "η μεγαλύτερη τέχνη του 20ού αιώνα". Είναι ο καθρέφτης της καθημερινότητάς μας, ασκεί σημαντική επιρροή στη γλώσσα και τη συμπεριφορά μας και επηρεάζει τη στάση μας απέναντι στη ζωή. Αποτελεί επίσης σημαντική πηγή πληροφοριών για άλλους πολιτισμούς και ρίχνει φως στα κοινωνικά και πολιτισμικά στερεότυπα, ενώ παράλληλα μεταφέρει πολιτισμική γνώση και συμβάλει στη διαπολιτισμική αλληλεπίδραση.
Ποιοι είναι όμως μηχανισμοί που κρύβονται πίσω από τη διαφήμιση; Πως αυτή κατορθώνει να μας επηρεάζει τόσο σημαντικά και μάλιστα χωρίς καν να το συνειδητοποιούμε;
Στο παρόν βιβλίο η διαφήμιση εξετάζεται ως πολυτροπικό κείμενο, καθώς το μήνυμά του προκύπτει από το συνδυασμό γλωσσικού και εικονιστικού μηνύματος.
Με βάση αυτή τη θεώρηση το βιβλίο προτείνει ένα νέο μοντέλο ανάλυσης διαφημίσεων, το οποίο περιλαμβάνει πέντε επίπεδα και αντλεί τα εργαλεία του από τη Γνωσιακή Ψυχολογία, την Κειμενογλωσσολογία, τη Σημασιολογία, τη Σημειωτική αλλά και την Κοινωνιογλωσσολογία.

Είδατε πρόσφατα
-
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Περισσότερα -
ΒΑΛΙΤΣΑ SAMSONITE LITE-SHOCK SPINNER 75/28 ΠΕ...
Περισσότερα -
ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΠΑΜΠΑΣ
Περισσότερα -
ΓΝΗΣΙΟ HEWLETT PACKARD FUSER UNIT ME OEM : RM...
Περισσότερα -
ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΛΥΠΗΜΕΝΑ ΜΑΤΙΑ
Περισσότερα -
ΨΥΓΕΙΟΚΑΤΑΨΥΚΤΗΣ RETRO MORRIS MRS-31303B NO F...
Περισσότερα -
ΒΑΛΙΤΣΑ AMERICAN TOURISTER HYPERSTREAM ΑΥΞΟΜ....
Περισσότερα -
ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ
Περισσότερα -
ΟΡΓΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ
Περισσότερα -
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤ...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |