Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ 108198793

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 40.00 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 40.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 40.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
108198793
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Στο παρόν έργο έχουμε μια οικονομική και νομική παρουσίαση της έννοιας του ανταγωνισμού, της οικονομικής λειτουργίας και επιρροής του, και της νομικής ρύθμισής του για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και της οικονομίας στην εποχή της παρούσας τεχνητής νοημοσύνης. Η ανάπτυξη και χρήση των ηλεκτρονικών τεχνολογιών στις επιχειρήσεις, η εμφάνιση του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ηλεκτρονικών πλατφορμών αναδεικνύουν νέες προκλήσεις στο δίκαιο και την έννομη ρύθμιση των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια παρουσίαση της οργάνωσης και λειτουργίας της αγοράς σχετικά με τον ανταγωνισμό των επιχειρήσεων, ενώ στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η προσέγγιση της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τον ανταγωνισμό στην κοινή ευρωπαϊκή αγορά, επισημαίνοντας τα χαρακτηριστικά του όπως αυτά αποτυπώνονται στη νομοθεσία και την πολιτική της ΕΕ. Στο τρίτο κεφάλαιο του έργου αναλύεται η παρούσα ρύθμιση της ΤΝ στο ελληνικό δίκαιο. Στα επόμενα δύο κεφάλαια αναλύεται ο ανταγωνισμός στο ελληνικό δίκαιο, με έμφαση στους διάφορους νόμους, την ανάλυση του αθέμιτου ανταγωνισμού και παρουσίαση της νομολογίας. Στο έκτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση της επίδρασης των πνευματικών δικαιωμάτων στον ανταγωνισμό, ενώ στο επόμενο κεφάλαιο έχουμε παρουσίαση του ανταγωνισμού σε διάφορους τομείς της οικονομίας. Στο όγδοο κεφάλαιο έχουμε αναφορά του ανταγωνισμού στις δημόσιες συμβάσεις, που αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι της οικονομίας, ενώ στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην ψηφιακή οικονομία και τα χαρακτηριστικά της. Στο δέκατο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια οικονομετρική ανάλυση της επίδρασης του ανταγωνισμού στην οικονομία, ενώ ακολουθούν κρίσιμα συμπεράσματα σε ζητήματα που είναι θέμα χρόνου να απασχολήσουν την πράξη.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
Σελίδες : 418 
ISBN : 978-960-648-818-4 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση