ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ 108197214
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΣΥΜΜΑΧΟΣ Ή ΕΦΙΑΛΤΗΣ;
Ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά στοιχεία μιας εταιρείας είναι η online φήμη της, το τι δηλαδή λένε ή γράφουν γι αυτή στο διαδίκτυο. Από τα πρώτα πράγμαια που κοιτάζει κάποιος που θέλει να κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο ή να δειπνήσει σε εστιατόριο και όχι μόνο (οι βασικές αρχές διαχείρισης κριτικών είναι οι ίδιες αναμαρτήτως του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται μια εταιρεία), είναι οι κριτικές (reviews).
Με τις κριτικές (ή αξιολογήσεις) καταπιάνεται και το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας. Μέσα από τις σελίδες του θα μάθουμε μεταξύ άλλων:
- Γιατί είναι σημαντικές οι κριτικές;
- Γιατί θα πρέπει να απαντάμε;
- Πώς να απαντήσουμε σε μια αρνητική, μια θετική ή μια ανάμεικτη κριτική;
- Σε ποια λάθη υποπίπτουμε συνήθως όταν απαντάμε σε μια κριτική;
- Πώς να διαχειριστούμε παράλογες ή fake κριτικές;
- Πώς μπορούμε να ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες μας να γράψουν κριτική;
Πρόκειται για ένα πρακτικό εργαλείο, με πληθώρα παραδειγμάτων, που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη φήμη σας και κατ επέκταση την κερδοφορία σας. Ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να δείτε τις κριτικές ως σύμμαχο, όχι ως εφιάλτη.
| Εκδότης : | ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ |
| Σελίδες : | 200 |
| ISBN : | 978-960-618-087-3 |
| Σχήμα : | 14Χ21 |
| Μήνας έκδοσης : | Ιανουάριος |
| Έτος έκδοσης : | 2024 |
Είδατε πρόσφατα
-
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
Περισσότερα -
SPINALONGA ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ
Περισσότερα -
ΤΕΡΜΑ ΔΕΝ ΣΕ ΧΩΝΕΥΩ
Περισσότερα -
A QUE NO SABES ?--20%**
Περισσότερα -
Η ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑ
Περισσότερα -
ΙΣΩΣ ΝΑΙ ΙΣΩΣ ΟΧΙ
Περισσότερα -
GRAMMAR FRIENDS 4 STUDENS BOOK (+STUDENTS WEB...
Περισσότερα -
ΚΛΕΙΣΕ ΤΗ ΒΡΥΣΗ!
Περισσότερα -
ΣΑΛΟΥ ΣΚΙΡΤΗΜΑΤΑ Η ΤΟ ΟΝΤΩΣ ΑΛΛΟ Τ ΑΠ ΑΛΛΟΥ
Περισσότερα -
ΣΤΙΧΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


