Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 108196377

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 22.50 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 25.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 25.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
108196377
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο Πολιτιστικός τουρισμός παραμένει το μοναδικό βιβλίο που γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ πολιτιστικού τουρισμού και διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς. Η πρώτη έκδοση παρουσίαζε πώς η πολιτιστική κληρονομιά και οι στόχοι του τουρισμού μπορούν να ενσωματωθούν σε ένα ενιαίο πλαίσιο διαχείρισης και μάρκετινγκ για την παραγωγή βιώσιμου πολιτιστικού τουρισμού. Η παρούσα έκδοση θεμελιώνει τον σχετικό προβληματισμό στη θεωρία και την πρακτική της πολιτιστικής διαχείρισης και της διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς, υπό την έννοια ότι για να ευδοκιμήσει ο τουρισμός, απαιτείται μια ισορροπημένη προσέγγιση διαχείρισης των πόρων. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του βιβλίου είναι ότι η προσέγγιση που ακολουθεί καλύπτει όλο το εύρος του πολιτιστικού τουρισμού και των συναφών ζητημάτων.

-Στο πλαίσιο των πολλών και σημαντικών εξελίξεων που έχουν συντελεστεί στον τομέα, η νέα αυτή έκδοση έχει αναθεωρηθεί και επικαιροποιηθεί πλήρως με: Νεότερα στοιχεία για ολοένα και πιο σημαντικά θέματα, όπως η βιωσιμότητα, η κλιματική αλλαγή, η απειλή της αποπαγκοσμιοποίησης, ο υπερτουρισμός και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

-Νέες ενότητες σχετικά με τη δημιουργία εμπειριών, την προσβασιμότητα και τη συμμετοχικότητα, καθώς και πλούσιο υλικό σχετικά με δημιουργικές βιομηχανίες και τις νέες προκλήσεις της διαχείρισης

Γραμμένο από ειδικούς τόσο στον τουρισμό όσο και στη διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς, το βιβλίο αυτό θα δώσει τη δυνατότητα σε επαγγελματίες και φοιτητές να κατανοήσουν καλύτερα όχι μόνο τον δικό τους ρόλο, αλλά και όλων των άλλων μερών στην επίτευξη βιώσιμου πολιτιστικού τουρισμού, και παρέχει ένα σχέδιο για την παραγωγή υψηλής ποιότητας προϊόντων πολιτιστικού τουρισμού με διάρκεια στον χρόνο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
Μετάφραση : ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΚΩΣΤΗΣ 
Σελίδες : 472 
ISBN : 978-960-645-500-1 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση