Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΘΑΥΜΑΖΕΙΝ ΑΠΟΡΕΙΝ ΦΙΛΟΣΟΦΕΙΝ 108195247

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΘΑΥΜΑΖΕΙΝ ΑΠΟΡΕΙΝ ΦΙΛΟΣΟΦΕΙΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 18.01 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 20.01€ 
Προτεινόμενη λιανική 20.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΘΑΥΜΑΖΕΙΝ ΑΠΟΡΕΙΝ ΦΙΛΟΣΟΦΕΙΝ
108195247
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΩΣ ΑΡΧΗ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΕΠΟΧΗ

? φιλοσοφία αποτελεί, και ως λέξη και ως δραστηριότητα, ένα κληροδότημα των Ελλήνων. Το είναι της έχει ανεξίτηλα σφραγιστεί από το παρελθόν της. Πως όμως ξεκινά ? φιλοσοφική σκέψη; Τί την κινητοποιεί; Ποιά ψυχική προδιάθεση και ποιός θυμικός τόνος την εννοούν; Σε τί διαφέρει ? φιλοσοφία από άλλες μορφές έρευνας και σκέψης καταγεγραμμένης σε πεζό λόγο, όπως είναι ? ρητορεία, ? ιστοριογραφία και ? ιατρική; Και εν τέλει: τί είναι φιλοσοφία;

Στις λιγοστές απαντήσεις που διαθέτουμε από την κλασική εποχή, μία αναντίρρητα δεσπόζει είναι ? απάντηση του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη: αρχή του φιλοσοφείν είναι το θαυμάζειν. ? άποψη αυτή είχε μεγάλη απήχηση στην ιστορία της δυτικής σκέψης και δέχτηκε πολλές διαδοχικές ερμηνείες. Πως, όμως, θα πρέπει να κατανοήσουμε το φιλοσοφικό θαυμάζειν και τη συνάφειά του με το απορείν κατά τη στιγμή της πρώτης σύλληψής τους στα συμφραζόμενα των πλατωνικών διαλόγων και των αριστοτελικών πραγματειών, ιδίως αν αναλογιστούμε ότι οι έννοιες αυτές είχαν μια μακρά προ-φιλοσοφική ιστορία σε ποιητές και πεζογράφους, όπως ? Όμηρος και ? Ησίοδος, ? Ηρόδοτος και οι συντάκτες των κειμένων της Ιπποκρατικής Συλλογής;

Μελετώντας τη σχέση του θαυμάζειν και του απορείν με το φιλοσοφείν στα κείμενα του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη ερχόμαστε αντιμέτωποι με την ιστορική περίοδο κατά την οποία ? φιλοσοφία απέκτησε, άπαξ και δια παντός, αυτοσυνειδησία ως αυτόνομη θεωρητική δραστηριότητα του ελεύθερου νου πέρα και πάνω από τυχόν πρακτικές συνέπειες και χρησιμότητα τεχνικών εφαρμογών. Μια περιδιάβαση σε αυτό το πολύφωνο τοπίο πνευματικής διαμάχης αποτελούν τα είκοσι ένα κεφάλαια της παρούσας μελέτης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΗΤΗΣ 
Σελίδες : 384 
ISBN : 978-618-230-004-6 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση