Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Ο ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ 108193456

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
Ο ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

Ο ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ
108193456
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΕΩΣ ΤΟΝ 20Ο ΑΙΩΝΑ

Η ψυχοσωματική ιατρική δίνει έμφαση στην ενότητα του ψυχικού οργάνου και σώματος και στη μεταξύ τους αλληλεπίδραση. Ασχολείται με τη σχέση ανάμεσα στους ψυχολογικούς και τους σωματικούς παράγοντες, στην αιτιολογία και τη διατήρηση της νοσολογικής κατάστασης.

Στόχος του παρόντος βιβλίου είναι η ανάδειξη της επίδρασης, η διερεύνηση και ο καθορισμός του όρου «Ψυχοσωματικός Παράγων» στην εμφάνιση και θεραπεία των ασθενειών του πεπτικού συστήματος καθώς και η ιστορική εξέλιξη του όρου «Ψυχοσωματικός» στην ιατρική έρευνα και βιβλιογραφία κυρίως στον 19ο και τον 20ό αιώνα σε βιβλία Παθολογίας και Ψυχιατρικής.

Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τη διευκρίνηση των όρων: «Ψυχοσωματικός», «Ψυχογενής Αντίληψη», «Ολιστική Αντίληψη», την ιστορική εξέλιξη των σχετικών αντιλήψεων για τη σχέση Ψυχής-Σώματος, την «εδραίωση» της σύγχρονης «Ψυχοσωματικής Ιατρικής» και ολοκληρώνεται με τις «ψυχοσωματικές» παθήσεις του πεπτικού συστήματος.

Εξέχουσα θέση ανάμεσα στους γιατρούς που ασχολήθηκαν με τον όρο «ψυχοσωματικός» κατέχει ο Franz Alexander (1891-1964), ο οποίος, διευθύνοντας το Ψυχαναλυτικό Ινστιτούτο του Σικάγο (Chicago Institute for Psychoanalysis), διεύρυνε την έρευνα σε σχέση με τα καλούμενα «ψυχοσωματικά» νοσήματα και παράλληλα ίδρυσε το περιοδικό Psychosomatic Medicine, το οποίο ακόμη και σήμερα εξελίσσει την έρευνα στην ψυχοσωματική ιατρική.

Στο δεύτερο μέρος διερευνάται η παρουσία «Ψυχοσωματικών Αντιλήψεων» –που αφορούν νοσήματα του γαστρεντερικού συστήματος- σε βιβλία Παθολογίας και Νευροψυχιατρικής τα οποία κυκλοφορούν στην Ελλάδα από το 1900 έως σήμερα.

Ο ρόλος των ψυχικών παραγόντων στην επίδραση και τη γένεση νοσημάτων του πεπτικού συστήματος είναι σημαντικός. Η συνιστώσα του «Ψυχοσωματικού Παράγοντα» στα νοσήματα του πεπτικού συστήματος (π.χ. έλκος στομάχου) πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη τόσο στην ερμηνεία της προέλευσης των νοσημάτων αυτών όσο και στη θεραπεία τους.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 208 
ISBN : 978-960-02-4107-5 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση