ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΚΡΙΣΗΣ 108189842

Παράδοση σε 2-3 μέρες

ΟΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ Α. ΣΑΜΑΡΑΣ, Α. ΤΣΙΠΡΑΣ, Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Το βιβλίο εξετάζει τη διαρκή εκλογική εκστρατεία (permanent campaign) στην Ελλάδα από το 2012 έως τους πρώτους μήνες του 2022. Αναλύει τις επικοινωνιακές στρατηγικές των πρωθυπουργών Αντώνη Σαμαρά, Αλέξη Τσίπρα και Κυριάκου Μητσοτάκη σε συνθήκες διαρκούς κρίσης [permacrisis) - οικονομικής, μεταναστευτικής, πανδημικής, κλιματικής καθώς κι εξωτερικής πολιτικής. Για πρώτη φορά, αξιολογεί την εφαρμογή της διαρκούς εκστρατείας αξιοποιώντας το μεθοδολογικό πλαίσιο των Lilleker και Joathan (2020) που οργανώνει τους δείκτες μέτρησής της σε τρεις κατηγορίες, λαμβάνοντας υπόψη τις μεταβολές που έχουν επιφέρει το διαδίκτυο και τα social media: ανάπτυξη ικανοτήτων και στρατηγική (capacity building and strategy), χορηγούμενα και ιδιόκτητα μέσα (paid and owned media) και "κερδισμένα" μέσα ενημέρωσης (earned media).
Η μελέτη βασίζεται σε εμπειρικά στοιχεία που αντλήθηκαν από συνεντεύξεις με στελέχη των τριών πρωθυπουργικών επιτελείων καθώς και ανάλυση των αναρτήσεων των τριών πρωθυπουργών στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στο Facebook.

Είδατε πρόσφατα
-
ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΡΚ...
Περισσότερα -
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ 1 ΑΠΙΘΑΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ
Περισσότερα -
DRIFT HD
Περισσότερα -
SWEET LITTLE LIES
Περισσότερα -
ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΦΥΣΗ
Περισσότερα -
ΕΙΚΟΝΟΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
Περισσότερα -
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ
Περισσότερα -
ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΤΕΡΑΤΩΝ
Περισσότερα -
ΙΧΝΗ ΠΟΥ ΕΠΟΝΤΑΙ
Περισσότερα -
ΓΝΗΣΙΟ CANON CLI-581BKXL BLACK ΜΕ OEM:2052C00...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |