ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ ΓΕΡΜΑΝΟΦΩΝΟ ΚΟΣΜΟ 108188009
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ανά χείρας μονογραφία επιδιώκει να φέρει σε επαφή το ελληνικό αναγνωστικό κοινό με μια παραμελημένη, από τη εγχώρια βιβλιογραφική παραγωγή, συζήτηση: την επιδραστικότητα της Bildwissenschaft («επιστήμης των εικόνων») και της γερμανόφωνης πολιτικής επιστήμης (στην εικονολογική της εκδοχή) για τη μελέτη του πολιτικού φαινομένου.Η λεπτομερής διερεύνηση της γερμανόφωνης εργογραφίας -από την πολιτισμική παράδοση του Warburg και της πολιτικής εικονογραφίας της σχολής του Αμβούργου (Warnke), του Μπίλεφελντ (Kοselleck) και Μύσντερ (Barbara Stollberg-Rilinger) ως εκείνων της Bildwissenschaft (Sachs-Hombach, Boehm, Belting, Bredekamp, Wiesing) και της «οπτικής πολιτικής επικοινωνίας» (Muller, Hoffman, Diehl κ.λπ.)- κατέδειξε τις δυνατότητες άσκησης της πολιτικής επιστήμης ως μιας επιστήμης της εικόνας σε πλαισιώσεις και μορφές της συμβολικής πολιτικής και δη του δημοκρατικού ή μη κανόνα. Η τελευταία, ενταγμένη στο πλαίσιο της «εικονικής επιτελεστικότητας» (Jeffrey Alexander), του «πολιτικού αισθησιασμού» (Reinhardt Koselleck) και της κριτικής του Klaus Von Βeyme για μια «πολιτική επιστήμη της Τέχνης», αξιοποίησαν το θεωρητικό πλαίσιο των σχέσεων του συμβολικού με την επιτελεστικότητα και το φαντασιακό, εμβαθύνοντας τη μελέτη στο τρίπτυχο «Συμβολική πολιτική», «Δημοκρατική αισθητική» και «Εικονογραφικές ενθέσεις».
| Εκδότης : | ΝΗΣΟΣ |
| Σελίδες : | 398 |
| ISBN : | 978-960-589-184-8 |
| Μήνας έκδοσης : | Φεβρουάριος |
| Έτος έκδοσης : | 2023 |
Είδατε πρόσφατα
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ ...
Περισσότερα -
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΩΜΑ
Περισσότερα -
ASSASSINS CREED BLADE OF SHAO JUN 1
Περισσότερα -
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ
Περισσότερα -
Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ ΜΕ ΚΛΑΣΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
Περισσότερα -
ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΧΡΩΜΑΤΑ
Περισσότερα -
ΟΜΙΛΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Περισσότερα -
Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΝΙ
Περισσότερα -
ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΑΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΕ...
Περισσότερα -
ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΝΗΜΕΙ...
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


