Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ 108187243

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 41.85 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 46.50€ 
Προτεινόμενη λιανική 46.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
108187243
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια εισαγωγή στη χρηματοοικονομική. Αναλύει τόσο τα βασικά χαρακτηριστικά του χρηματοοικονομικού συστήματος όσο και τις κυριότερες επιστημονικές προτάσεις σχετικά με τη λήψη αποφάσεων από άτομα και οργανισμούς στις αγορές χρήματος και κεφαλαίου. Με βάση τον αναλυτικό άξονα κινδύνου και αναμενόμενης απόδοσης, παρουσιάζονται μηχανισμοί διαχείρισης χρηματοοικονομικού κινδύνου, αποτίμησης περιουσιακών στοιχείων και χρηματοοικονομικής διοίκησης, συνεκτιμώντας πάντοτε τα θεσμικά χαρακτηριστικά της ελληνικής οικονομίας. Επιπλέον, στο βιβλίο παρουσιάζονται οι μετασχηματισμοί του χρηματοοικονομικού συστήματος που επαναπροσδιορίζουν το πρακτικό και θεωρητικό περιεχόμενο της χρηματοοικονομικής, όπως είναι η χρηματοοικονομική τεχνολογία και η χρηματοοικονομική ανάλυση της κοινωνικής και περιβαλλοντικής βιωσιμότητας.

Στο βιβλίο αναλύονται θέματα όπως:

  • Η δομή του χρηματοοικονομικού συστήματος
  • Ο ρόλος των τραπεζών και του χρήματος στην οικονομία
  • Αξιολόγηση επενδύσεων
  • Αποτίμηση αξιογράφων
  • Διαχείριση χαρτοφυλακίου
  • Παράγωγα χρηματοοικονομικά προϊόντα
  • Εταιρική χρηματοοικονομική
  • Εταιρική διακυβέρνηση
  • Συναλλαγματικές ισοτιμίες και επιτόκια
  • FinTech
  • Κοινωνική χρηματοοικονομική
  • Ανάλυση λογιστικών καταστάσεων και χρηματοοικονομική ανάλυση

    Η Χρηματοοικονομική απευθύνεται στο κοινό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και της διά βίου μάθησης που εστιάζεται στην ανάλυση των αγορών χρήματος και κεφαλαίου. Επιπλέον, απευθύνεται σε εργαζόμενους τραπεζών και άλλων χρηματοοικονομικών επιχειρήσεων, σε στελέχη χρηματοοικονομικής διοίκησης επιχειρήσεων και δημόσιων οργανισμών, καθώς και σε κάθε πολίτη που θέλει να κατανοήσει τις κυριότερες αρχές λήψης χρηματοοικονομικών αποφάσεων.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ 
    Σελίδες : 448 
    ISBN : 978-618-5036-88-1 
    Σχήμα : 21Χ29 
    Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
    Έτος έκδοσης : 2022 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0

    Είδατε πρόσφατα

    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση