Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΜΟΣ Α 108186603

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΜΟΣ Α
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 22.50 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 25.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 25.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΜΟΣ Α
108186603
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Στο συλλογικό τόμο παρουσιάζονται διαφορετικές απόψεις που επισημαίνουν θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα για την Αξιολόγηση. Η θεωρητική ανάλυση επικεντρώνεται σε προσεγγίσεις που αναδεικνύουν μετασχηματισμούς στον εκπαιδευτικό χώρο προβάλλοντας τις διαφορετικές πολιτικές, κοινωνικές, οικονομικές και πολιτιστικές διαστάσεις.

Στην ιστορική εξέλιξη της Αξιολόγησης, ως εκπαιδευτική πολιτική, σχολιάζονται και οι αποκλίνουσες αντιφατικές αντιπαραθέσεις, προκειμένου να δοθεί έμφαση στο ρόλο της εκπαιδευτικής κοινότητας και των ομάδων πίεσης. Από την θεσμοποίηση της Αξιολόγησης στην ιστορικότητά της γίνεται μετάβαση στο ρόλο και λόγο των εκπαιδευτικών, μέσα από εμπειρικές έρευνες που εξειδικεύουν σε θέματα εκπαιδευτικής κουλτούρας. Σε αναλυτικά σχήματα εξετάζονται μοντέλα «υποδειγματοποίησης» της Αξιολόγησης, που ορίζουν σε μικρο και μακρο επίπεδο την εφαρμογή της στην εκπαίδευση.

Στη δομική ερμηνευτική της Αξιολόγησης διερευνώνται λόγοι για τη δημοκρατία, την κοινωνική ισότητα και τον ανθρωπισμό. Στην κριτική ανάλυση λόγου για την Αξιολόγηση νοηματοδοτούν διαδικασίες κοινωνικής αναπαραγωγής ως συνέπεια της κατασκευής της γνώσης και της νομιμοποίησής της μέσω της Αξιολόγησης. Ο συλλογικός τόμος επιχειρεί να διευρύνει το διάλογο για την Αξιολόγηση προσεγγίζοντας συνθετικά πολιτικούς θεσμούς, επιστημονικές θεωρήσεις στη συνάρθρωση διαφορετικών λόγων σε μια διαδικασία διατύπωσης προβληματισμών για τη λειτουργική αναβάθμιση της εκπαίδευσης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΓΡΗΓΟΡΗ 
Σελίδες : 390 
ISBN : 978-960-612-473-0 
Σχήμα : 17Χ24 
Σειρά : ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση