Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ 108183337

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 19.80 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 22.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 22.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ
108183337
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο αυτό, τέταρτο στη σειρά, περιλαμβάνει θέματα Φιλοσοφίας, Ψυχολογίας, και σύγχρονων Μηχανών που σχετίζονται με τα Μαθηματικά. Φυσικά ακολουθεί και αυτό τον προσωπικό τρόπο θέασης των πραγμάτων από τον συγγραφέα, αποφεύγοντας όσο γίνεται τα ήδη γνωστά σχετικά ζητήματα. Πρόκειται για εγχειρίδιο που απευθύνεται σε συναδέλφους οι οποίοι, πέρα από τις ασκήσεις, έχουν ενδιαφέρον να πληροφορηθούν,και να διευρύνουν τη μαθηματική τους συνείδηση, και για άλλες όψεις των Μαθηματικών, ώστε κάποτε να αποκτήσουμε μια περισσότερο ολιστική εικόνα γι’ αυτά. Σχεδόν τριάντα χρόνια πριν, στο πλαίσιο της εκπόνησης Διδακτορικής Διατριβής στο Μαθηματικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών με επιβλέποντα τον καθηγητή Κώστα Δρόσο, πέρα από τη μελέτη των σχετικών με τη Διατριβή θεμάτων μελέτησα και άλλα.

Η μελέτη αυτή συνεχίζεται μέχρι σήμερα και τα κείμενα που περιέχονται σε αυτό τον τόμο είναι αποτέλεσμα αυτής της μελέτης και των αντίστοιχων σημειώσεών μου τα τελευταία είκοσι χρόνια. Εκτός από τις γενικές αναφορές στις ‘Πηγές Πληροφορίας’, που χρησιμοποιούνται για απόκτηση βάσης στα διάφορα ζητήματα, υπάρχουν και συγκεκριμένα βιβλία ή άρθρα τα οποία ακολουθώ. Έτσι, από αυτή την άποψη δόμησης του κειμένου, ακολουθώ στα διάφορα κεφάλαια, ανάλογα με το θέμα, κυρίως τους Κάλφα, Beth και Guenon, Ρουσόπουλο και Bigelow, Shapiro και Δρόσο, Bell και Vopenka, Penrose, Davis, Jung και von Franz και τέλος τους Anderson, G?del, Oppy,Plantinga, ενώ οι δικές μου απόψεις είναι εν πολλοίς διαμορφωμένες από την επίδραση της Θεωρίας Συστημάτων και της Ψυχολογίας του Βάθους.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΟΡΦΙΑΤΗΣ 
Σελίδες : 330 
ISBN : 978-618-84685-4-2 
Σχήμα : 21Χ29 
Σειρά : ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση